Deze staat inderdaad nog te koop.
Mocht je er wat extra foto’s of andere info over willen ontvangen dan kun je me natuurlijk altijd een PB sturen @BMWtje1
Deze staat inderdaad nog te koop.
Mocht je er wat extra foto’s of andere info over willen ontvangen dan kun je me natuurlijk altijd een PB sturen @BMWtje1
FTFY. 
Huh??
Oh man, heeeeel verleidelijk, en je maakt mijn keuze stress er niet beter op. 
Maar mijn eigenlijke keuze voor Junghans was toch de Agenda, “I have to stick to the plan” nog meer keuze kan mijn brein niet aan.
Sorry, laat deze even schieten en blijf nog even twijfelen.
Bovendien heb ik mezelf opgelegt om dit jaar niets te kopen, dit om even alles te laten bezinken en geen overhaaste beslissingen te nemen.
Uiteraard geen probleem. En mocht je nog van mening veranderen dan hoor/lees ik het wel. 
Mijn keus de Omega.
Vraag me af wat de schaalverdeling in de subdials weergeven.
Bovenste tot 52. Weken van het jaar, zou je nog kunnen bedenken.
Maar de onderste, tot 46, geen idee.
Gangreserve
doorsparen en datum op 6 uur. Heb je geen geduld dan zijn alle overige opties ook top. Je kunt geen foute keuze maken hier.
Natuurlijk. Kan ik rustig slapen vannacht
Bedankt.
Natuurlijk de omega 
Con
stel
la
tion 
Hé, die Pie Pan is bijna zeker “mijn” horloge. Kijk maar naar het kleine plekje boven het “8 minuten streepje”.
On topic: ik zou een mooie vintage Omega kopen op het forum en intussen rustig sparen voor de geweldige Zenith.
Tja, goed advies. Maar als ik eerst die pie pan koop en dan ga sparen is de Zenith weer een stuk verder weg. Liefst kocht ik ze allemaal, maar dat zit er helaas even niet in 
En daarnaast komen de Pie pan ook niet al te veel voorbij op de horlogemaker op dit forum.
Je kunt ook de pie pan weer verkopen als je de rest van het geld voor de Zenith bij elkaar hebt. Die Omega raak je heus wel weer kwijt hoor.
Helemaal eens met deze post.
Ja, haha😀 ik ken mezelf, eenmaal gekocht ga ik dat niet meer verkopen waarschijnlijk.
De pie pan, als je een goede kan vinden, is een horloge om de rest van je leven mee door te brengen.
De andere zijn horloges die passeren, ze blijven niet.
Ik zou voor de Zenith gaan…
Hoeveel pie pans Heb jij ondertussen al verkocht 
Ja, en toch is het zowat het enige horloge waar ik terug naar op zoek ben 
Ik wil een erg goede vinden en houden 'til the end of times.