Keuzestress

Aangezien ik nooit een horloge cadeau krijg van mijn vriend wil ik er voor Kerst nog eentje voor mezelf kopen maar ik heb wat advies nodig van jullie, ik twijfel tussen twee aanbiedingen op chrono24, een Louis Erard of een Longines, wat zouden jullie kiezen? De ene is een automaat, de andere een quartz maar dat maakt me niet echt iets uit.

1 like

Waarom twijfel je?

Ik kies de Louis Erard, vind de band van de Longines niet mooi.

Mijn voorkeur zou uitgaan naar de Louis Erard.
Longines model trekt mij niet zo aan qua vorm en band. (is mijn mening :wink: )

@HanDavinci omdat ik een carré meestal wel mooier vind, de Erard oogt dan natuurlijk wel wat stoerder.

1 like

De Longines is wel veel opvallender…
Het is maar net wat je wilt.

Dolcevita voor mij: sjiek en bijzonder! :sunglasses:

Uiteindelijk wil je een Rolex natuurlijk… :joy:

20191211_201818

2 likes

Eentje per jaar is genoeg hoor, ik ben maar een arme account manager.:stuck_out_tongue_closed_eyes:
Trouwens, er zijn zoveel mooie merken, ik wil een beetje vanalles. :upside_down_face:

2 likes

Graptje hé Kaat… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zou voor de Louia gaan van deze twee.

1 like

Een andere vriend! :sweat_smile:

Ik vind die eerste wel leuk. De Louis dus…

4 likes

Ik zou voordat je een keuze maakt wat rustig gaan rondkijken op dit leuke forum om wat meer ideen op te doen. Ik krijg het idee dat je huidige keuze wat kort door de bocht is. Ik wens je veel wijsheid hierin !

Ik heb er al wel wat over nagedacht hoor, het moet een aanvulling zijn op wat ik al heb.

Dan zou ik deze nemen:


Deze ligt al jaren onaangeroerd in t kistje van mevr Royke.
Mag weg voor minder dan de helft van jou Chrono aanbieding hoor :wink:

7 likes

Ik kies voor Royke zijn Longines. :sunglasses:

1 like

Laat ik het zo stellen: Als je de pensioengerechtigde leeftijd al een paar jaar achter je hebt, en dat ook wilt uitstralen op de klaverjasavond van de bejaardensoos: de DolceVita. Brrr, die afgeronde afwerking… De jaren 90 belden. Ze willen die kast terug.

Ofschoon ik geen gevoel heb bij Louis Erard is dat horloge echt vele malen cooler. Dus ik zou zeggen: Kom gezellig bij de club die in de 21e eeuw leeft, en neem de bovenste.

EDIT: Die van @royke74 ziet er een poepie scherper uit. Is dat vertekend, want fotografie, of is die Chrono24 kast kapot gepolijst? Maar goed. Louis Erard dus. :slight_smile:

1 like

Dat noemt men vintage, toch? :grinning:

@royke74, welke prijs had je in gedachten? Heb je nog wat meer details?

@Fate_Amenable_To_Change, de Erard wordt het sowieso al, misschien allebei als @royke74 nog een goed aanbod maakt, alhoewel na jouw vernietigende kritiek over de Longines…

2 likes