Hoi allen. Ik ben bezig met een volgende aankoop en heb last van keuzestress. Ik dacht dat mijn volgende al vaststond en was van plan deze maand de spreekwoordelijke trekker over te halen, maar zoals zo vaak slaat toch de twijfel toe. Uiteindelijk maak ik uiteraard zelf de keuze, maar erg benieuwd naar jullie mening.
Thans in het trotse bezit van een Tiësto couturier chronograph (mijn eerste ‘echte’ horloge), een Meistersinger perigraph, Breitling premier b01 ‘panda’ en een Breitling Seawolf Avenger 2.
Die laatste mag de collectie verlaten. Ik merk dat ik uitgekeken ben op waar ik eerst voor viel, het formaat en de dikte, het is een heerlijke chunky klok, maar dat past niet meer bij mij.
Enfin, nu heb ik de nieuwe superocean 42 met zwarte wijzerplaat op het oog. Ook een duiker, maar een stuk slanker. Nog steeds een sportief model en dus een goede opvolgen in de collectie.
Maar, ik word toch ook altijd erg aangetrokken door de Omega Seamaster 300 heritage. Verder zag ik vorige week de nieuwe Breitling classic Avi curtis warhawk. Die heb ik nog niet in het echt gezien, maar vind ik op de plaatjes erg mooi. Nu is dat geen duiker, maar wel een sportief horloge op stalen band. Ik ben dus in dubio. Wat zijn jullie meningen, ideeën, suggesties?
Iets heel anders voorstellen mag ook, zolang t dus maar sportief, op staal en zo rond de maximaal 7.5k is
Ik zou persoonlijk voor een vorige generatie Rolex Submariner gaan met een aluminium bezelinsert. In gedragen, maar goede staat zijn ze af en toe nog wel eens te vinden voor 7,5/8k. Er staat er ook hier een op het forum voor ietsje meer.
Ik heb niets met Rolex (zal ik vast geen vrienden mee maken hier). Vaker omgehad, diverse modellen, spreken mij gewoon niet aan, op een enkele datejust na. De reden die niet te kopen is dat werkelijk iedereen in mijn professie er bij enig succes een koopt puur voor de status. Die indruk zou ik dan helaas ook wekken, dat is een extra reden niet voor een Rolex te willen gaan
Klopt vind ik ook prachtig, althans de plaatjes, heb deze allebei nog niet in t echt gezien, wellicht ook t overwegen waard. Ook de El Primera is wel wat duurder toch?
Ik zie nu overigens pas dat de autocorrect flink huisgehouden heeft in mijn post. Tiësto maakt voor zover ik weet geen horloges, daar moet staat Tissot
Had plotseling wat tijd over dus ben gaan kijken. De superocean blijft mooi, maar ik ben toch echt verliefd geworden op de seamaster en dan in zwart. Dat gaat hem worden. Zal uiteraard een post maken als ik m daadwerkelijk heb gekocht, moet nog even kijken waar en wanneer. Ik gun het mijn lokale juwelier, maar blijf een Hollander, als ik ergens een knappe zo goed als nieuwe kan scoren is dat natuurlijk ook een optie