keuzestress

bedankt voor jullie reacties heren. de keuze niet gemaakt vanacht. :rofl: maar dankzij sommige van jullie wel al 1 ding duidelijker… de 5 word t zeker niet haha vooral de opmerking dat het blijft knagen en uiteindelijk toch ga kopen was de doorslag hahah

1 like

de rechtse, lekker strak en mooie band

1 like

Koop degene waar je aan denkt als je wakker wordt

1 like

Gaat het nog steeds over horloges? :sweat_smile:

3 likes

Ik zou voor die linker gaan. De Pepsi! :red_circle: :large_blue_circle:

Dat het waarschijnlijk niet altijd matcht met je kleding die dag krijg je waarschijnlijk alleen van je partner te horen.

1 like

Jazeker! Maar ook voor alle andere keuzes in het leven.
Je kan rationeel bedenken dat iets werkt, maar gevoel is belangrijker. En dat geldt al helemaal voor horloges. Soms is een goedkope Seiko je rationele keuze omdat het model dat je echt wilt 2x zo duur is. Uiteindelijk geniet je niet echt van je goedkope Seiko en had je beter even door kunnen sparen voor het model dat je echt wilt!

2 likes

Ja daar heb je gelijk in hoor. En in die valkuil van rationele beslissingen val ik zelf ook vaak in.

2 likes

nou zal je zeggen toen ik wakker werd dacht ik niet aan horloges, dat begon pas weer toen ik alle forum vriendjes reacties begon te lezen… en toen ik mn oude seiko solar titanium omdeed😄

De pepsie !
Maar snap het ze zijn allemaal mooi.
Geen 5 in ieder geval!

1 like

Bij wijze van dan

1 like

De rechter is voor mij de mooiste.
Kwestie van smaak.
Succes.

1 like

Ik raad je aan om even de geschiedenis in te lezen van alle drie de modellen. Soms geeft dit je het antwoordt. Geschiedenis en horloges gaan hand in hand en denk dat je op dit moment nog geen weet daar van hebt.

4 likes

ik weet er inderdaad nog niet zo veel van. dit virus treft me eigelijk nu pas echt… heb wel aantal horloges maar sinds ik actiever ben op dit forum heb ik behoorlijk wallen onder me ogen hahaha blijf maar lezen en scrollen ivm slapen :rofl:

wat ik wel weet is dat padi de grootste duikvereniging is en die samen special edities maakt. de gmt modellen heb ik me laten vertellen dat dat is voor een dubbele tijd zone… de x staat voor prospex… de 5 sport modellen hebben 4r uurwerk en die andere een 6… en dan nog de save de ocean modellen met hun verstopte beestjes op de wijzer plaat… dat is wat ik ervan weet zn beete maar meer niet… vind ze gewoon mooi…

De tweede dan toch? En met het uurwerk van de goedkopre is niks mis.

1 like

Gewoon een nog een tijdje blijven rondkijken en inspiratie opdoen op het forum :slightly_smiling_face:

1 like

Als je pols er groot genoeg voor is, zou ik voor de zwarte Sumo gaan (helemaal rechts, dus). Heel mooi afgewerkt horloge met mooie vormen. Ik heb de OG Sumo gehad. Mooiste Seiko die ik tot nu toe had. Maar voor mij was ie net een slagje te groot. Echt on another level dan de Turtle, die ook leuk is. Heb ik er ook een paar van gehad. Niks mis mee. Maar Sumo is gewoon een trede hoger. Succes en veel plezier met kiezen!

1 like

De 2de :blush:

1 like

Als je de maat kunt hebben de donkere Sumo.

Anders zou ik een SPB317 voor willen stellen.

1 like

De rechtse. Rustige kleurstelling, wijzers strak. Pijlpunt wijzer vind ik persoonlijk helemaal nix, model heeft te veel kleur, te druk. Moet ik dan nog zeggen wat ik van die rode vind?

1 like

Ik voor de 2de gaan. Succes met kiezen

1 like