Mijn 2e dochter is recent geboren, en nu wil ik voor mezelf een mooi horloge kopen ter ere van deze heugdelijke dag.(goede reden toch😋)
Ik heb wat op het oog maar kan nog niet echt een keuze maken. Misschien kunnen jullie mij helpen. Laat even weten welke jullie zouden kiezen en waarom.
Het gaat me meer om de modellen dan de kleur kleur kan ik altijd later nog kiezen.
Gefeliciteerd! Ik zou absoluut voor de Nomos gaan. Bij veel meer gelegenheden te dragen. Van “in het zwembad” tot aan een net pak. De Doxa is een pure duiker, niets ten nadele van het horloge zelf.
Ik vind de blauwe Nomos het mooist maar dat is een kwestie van smaak.
Gefeliciteerd! Ik kan me heel goed herkennen dat ik dat ook heb gedaan.
Ook stem ik voor de Nomos, staat deze namelijk ook op mijn target list.
Ongeacht welk klokje het wordt, zolang jij gelukkig van kan worden, is dat geen verkeerde keuze.
Mijn dochter speelt heel graag met de bezel van mijn horloge, wat zal ze blij zijn als ze hoort dat het eigenlijk een horloge is om te vieren dat ze jou leven zoveel betekenis geeft.
(Ik vul misschien iets teveel van mezelf in hier )
Ja ik heb al een aquis, en ben er heel tevreden mee. Maar om nu te zeggen ik koop een 2e💁♂️. Ga dan toch liever voor iets anders. Ik wil iets meer merk variatie
Gefeliciteerd met je dochter.
Is die Doxa er ook in het roze? Zo ja dan is de keuze snel gemaakt.
Zo niet zou ik voor de blauwe Nomos gaan. Die combineert gewoon met veel meer.
Ik zou voor de Doxa gaan, beide kleurstellingen vind ik mooi. Maar ja, mijn voorkeur gaat meestal uit naar een duiker.
Daarbij komt dat ik de Nomos gewoon saai vind, wat hem wel geschikt maakt om in veel situaties te dragen.
Echter, de veel te lange lugs t.o.v. de diameter maakt dit horloge niet altijd even draagbaar. Longine heeft daar ook zo’n handje van, helaas een dealbreaker voor mij.