Keuzestress…

Zelfs een AP Royal Oak draait ook op 3 Hz.

1 like

Merk met mooie historie en uitstekende kwaliteit (zelf meerdere gehad)! Juist alleen maar een voordeel dat niet iedereen en z’n grootmoeder ermee rondloopt, zoals een Speedmaster of Submariner (kopie), toch?!
Zelf vind ik de PH-serie erg gaaf. Vooral deze.

2 likes

Indeed een erg mooi model!

Het is inderdaad erg handig dat niet iedereen weet/ziet wat je om je pols hebt al is informatie krijgen van vrienden en kennissen erg lastig.

Wel heel fijn dat ik het van onze mede forumleden het wel kan ontvangen.

1 like

Ja, dat is een probleem waarmee veel horlogegekkies te maken hebben. Slecht een héél klein deel van de bevolking is horlogegekkie en weet iets van horloges. En je moet er maar net een paar kennen. Gelukkig is er HF.:blush:

4 likes

Goh, de herkenbaarheid van een Breitling vind ik nu net het grootste nadeel aan mijn Breitling.

Super tof model, titanium heerlijk man :facepunch: met een Citizen kan je zowiezo niet fout gaan.

Niks mis mee, sterker nog ik vind hem mooi :slightly_smiling_face:

Heel gaaf horloge.

Ik heb afgelopen week nog naar een vitrine met Certina’s gekeken.
Heb het merk zelf niet maar vond ze wel erg gaaf, maar ook redelijk aan de prijs.

Prima en mooi horloge.

Jammer dat Certina niet een 40 of 41 mm uitvoering heeft van dit model.

De 43 was me toch te fors en de 38 is voor mij (voor dit type horloge) aan de kleine kant.

Mooi duikertje, goeie maat. Groene two tone was ook cool.

Juist erg goed geprijsd voor wat je krijgt.

Tweedehands helemaal

1 like

Het eerste wat ik dacht toen je de foto stuurde. Wat een leuk en mooi horloge! Dat heb ik niet vaak.

2 likes

Een prachtig horloge, qua maatvoering, materiaal, draagcomfort, gangreserve én looks.

En,

Dat kan toch geen serieuze reden zijn om te twijfelen?

Nee , niet alleen dat maakte de keuze.
Het merk was voor mij vrij onbekend en toen ik kennis wou op doen in mijn omgeving lukte dat ook al niet.
Vervolgens was ik hem een beetje uit het oog verloren.

1 like

Kan toch ook een voordeel zijn, niet hetzelfde hebben als de 3 mensen voor je bij de bakker aan de camping …

Krijg je een smile op je gezicht als je naar het horloge kijkt? Is veel belangrijker dan of het al dan niet populair is.

1 like

Draagt ook vrij plat op de pols

En hier in vergelijking met een Pelagos 39

6 likes

Ik wel. Als je meerdere automatische horloges hebt die je rouleert, dan is het fijn dat je horloge na een aantal dagen gewoon weer om de pols kan. Een winder is een goed alternatief voor dit luxe probleem.

2 likes

Een powermatic is volgens mij gewoon een eta 2824. Maar ik kan me vergissen.