Keuzestress!

Dat heeft allemaal met de staat te maken. Een afgekloven speedy uit welk jaar dan ook zou ik niet willen.

Een mooie strakke wel. :sunglasses:

Een pelagos koop je morgen.

Hi,

De enige Rolex op dit moment is de Milgauss. En die is nog net tever weg

Dat snap ik nog steeds niet… Pelagos dan maar! :slightly_smiling_face:

Er is iets voor ā€œbij twijfel niet doenā€ te zeggen. Maarrr…

Een oude Speedy is altijd mooier dan wat voor Pelagos dan ook. Ik zou altijd een Speedy kiezen, tussen deze twee horloges.

Eerlijk is eerlijk, ik had het liefst een moderne sapphire sandwich, want zorgeloos, maar liever vintage en mooi dan een duiker. En dan is de Pelagos helaas nog een tooly duiker ook, want als je BB54 had geroepen had de Tudor meer kans gehad.

Brrrr. Laat dat maar lekker ver weg blijven.

Ik mis optie vier: Gewoon lekker een Ebel scoren. Hetzij een 1911 chronograaf, hetzij de nieuwe 36mm sport classic. :slight_smile:

2 likes

Hoe bedoel je? Wat nu? Weer een topic met totaal geen context.

1 like

Deel 1 is binnen,…

1 like

heb je nog recht van retour?

1 like

Bij twijfel allebei Ron, bij twijfel allebei

2 likes

Aangezien het ons geen cent kost en je verder geen criteria meegeeft, zou ik gewoon alles dat glimt kopen.

1 like

:point_up_2:

3 likes

Want?

Tja, het is mooi en leuk; heb er een stuk of 4 (ETA’s) geserviced. En het is ook GOED. Maar ik zou zelf niet gauw een Pelagos kopen. Het mist net even die ā€œsparkā€. :sparkles: En het raar lage gewicht van titanium gaat bij mij ook niet wennen vrees ik…

1 like

Tudor kan nog altijd, horloge uit geboorte jaar is moeilijker…als er een klik is: doen

Groot fan hier. Titanium is geweldig. Lichter, sterker, corrosiebestendiger, hypoallergener, en zowaar temperatuursneutraler dan welk ander metaal in de horlogewereld dan ook.

Gefeliciteerd, maar je gaat dus voor optie 3, de Pelagos plus een knappe 1911 vintage? :slight_smile:

Yep, die optie is het inderdaad :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nu de kwark nog…

Keuzestress is opgelost!
Allebei dus.
Bedankt voor alle aangedragen opties

En deel 2 komt mijn kant op! So happy.

2 likes

Jeutje gast, lekker aan het shoppen hoor. Gefeliciteerd!