Keuzestress!

Hi,

Ik heb de mogelijkheid voor een Omega Speedmaster uit 1971, geboortejaar en een Tudor Pelagos.
Wat nu?

3 likes

Kopen?

Die horloges lijken in niets op elkaar…

Welke vind je mooier?
Ben je ok met vintage?

3 likes

Beide binnenhalen dan.

3 likes

Rustahg, eerst eten.

6 likes

Tudor Pelagos

Mooi draadje dit … hahahaha!

1 like

Geld bijleggen en een Rolex kopen.

9 likes

Staat dit voor Hendrik Ido? Ron uit Ambacht.

2 likes

Ligt eraan. Wat heb je verder nog en hoe ga je het horloge gebruiken? Als in: daily, vakantie, contact met water, etc.

Heb niks met Speedmasters, dus zou voor Tudor gaan!
Maar wat heeft mijn of andere reacties voor zin op zo’n vraag…… jouw geld …jouw keuze!
Kan je niet kiezen…… wachten :+1:t3:

1 like

Ik was ook op zoek naar een geboortejaar Speedmaster, bij die keuze zou ik blijven. Staat volgens mij nog een ‘71-er te koop in het blauw.

:point_up_2:t3:

Denk dat dit een keuze tussen vintage of modern is. Een vintage moet je toch iets liever behandelen.

Speedmaster als het een mooie deal is en wat je zoekt. De Palagos komt wel een keer.

2 likes

Ik zou voor de Pelagos gaan.
Lekker onbezorgd dragen.
Ik heb ook een oudere Speedmaster maar als het onderweg regent ga ik me al zorgen maken.

Een Omega uit je geboortejaar? DOEN! Daar krijg je echt nooit spijt van. Kwaliteit en een mooi verhaal!

Heeft toevallig iemand voor mij een aardig, goed lopend horloge uit 1951 - moet bewezen worden, hè! - te koop?

1 like

Ik zou ook voor de geboortejaar Speedy gaan, mits hij niet in afgekloven staat is natuurlijk. Zoiets kom je minder vaak tegen dan een courante Pelagos.

Nou ja, precies. En absoluut. Vandaar mijn vraag of er nog meer horloges zijn, wat voor en wat TS voor eisen stelt aan het aan te schaffen horloge. :person_shrugging:

This thread is worthless without pictures…

Ik zou het niet doen.

Omega uit je geboortejaar natuurlijk