Keuzestresss

Teveel tijd over gedurende de vakantie en dus op het gemak aan het oriënteren voor nieuwe aanwinst. Ik wil ditmaal graag blauwe bezel/wijzerplaat. Liefste 40mm case maar max. 42mm.

Heb gekeken naar NTH Näcken Modern Blue maar moet zeggen dat ik nog steeds moet wennen aan het “geratel” van mijn NTH Barracuda Vintage Black met een Miyota 9015 uurwerk.

Kwam nu deze horloges tegen…beidde erg gaaf met goede specs; Zelos Mako 500 en de Herodia Arthos…beidde horloges doen mij wel wat

en kan bij voor-en nadelen noemen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden…

2 likes

Aangezien je van microbrands lijkt te houden is dit misschien ook een leuke optie

Van insta geplukt

https://drakenwatches.com/

1 like

Wat is je budget?

Tot max €700 ditmaal :wink:

Mooi horloge die Herodia Arthos.

Verdomme!

Die Zelos Mako’s krijgen eigenlijk overal positieve recensies. Ik vind ze er ook wel erg mooi uitzien, maar ze zijn vaak uitverkocht. Heb je de bronzen versies al eens gezien?

1 like

@MarcoMaas Ja idd, viel eigenlijk direct mijn oog op die Herodia… enige wat mijn twijfel is, is de maat; 42mm. Draag tot nu toe maximaal 40mm. Nog weinig wrist shots te vinden op internet daar het model net uit is en het merk nieuw leven in is geblazen door Squale.

Ik zie dat mijn mini turtle 42.3 mm is. Ik ben ook fan van de kleinere horloges. Echter, door de vorm (lug to lug) draagt hij klein. De Herodia heeft een case die lijkt op de mini turtle. En erg mooie details.

Plaatje van mij:

1 like

Prima budget. Kun je veel betere horloges voorkomen die tot nu toe genoemd zijn in dit topic (minus de mini-turtle, die is dan wel prima).

Deze misschien tweedehands.

Squale 1521

1 like