Kiber = davosa?

ik zat een beetje te serven over het internet en kwam dit tegen.
Davosa

Kiber

Zo kom je wel meer modellen tegen van kiber die ook door andere merken gemaakt zijn.
Zo heeft MarcelloC de Scala hetzelfde model heeft Kiber ook.

Goed gevonden! Enkele modellen kwamen mij al bekend voor, maar nu is 't wel duidelijk. Ze worden van dezelfde fabrikant betrokken. Plakmerk dus. Maar de kwaliteit kan natuurlijk goed zijn.

ja zoiets als PSA bij auto’s. De citroen c1 en de peugeot 107. Maar ook de peugeot 806 en de citroen evasion. enz enz

Uh, Citroën en Peugeot zijn tegenwoordig een en hetzelfde merk, het is niet zo dat ze allebei min of meer onafhankelijk een autootje van een 3e fabrikant betrekken, en daar hun eigen logo op (laten) plakken.

Lijkt die davosa nu een glanzende kast te hebben? Met die stalen band doet hij me verdacht veel aan een R-T denken…

nee klopt dat peugeot en citroen verhaal klopte dan ook niet helemaal,…sorry

De kwaliteit van Kiber is wel goed hoor. Heb meerdere modellen bekeken en de afwerking etc ziet er top uit.

Ik heb zelf ook een Kiber… en het is een pracht horloge. Onder de motorkap ligt een ETA 2824 die loopt als een zonnetje…

zowel davosa, als kiber leveren echt kwalitatieve horloges…ken ze allebei wel aardig.

Er zullen er vast nog wel veel meer te vinden zijn :smiley:

Plak of geen plak, ik wil hem best winnen (hoor, Henrik :D)!

Gerard V Schreef:

Plak of geen plak, ik wil hem best winnen (hoor,
Henrik )!

oh ik ook, geen probleem mee :slight_smile:


dis trouwens nog wel een mooie davosa :wink:

Doet me ook ergens aan denken…