Het is een goede week voor mij Eerst een oozoo en nu is net mān Kiber binnengekomen die ik kado kreeg bij een abonnement op autoweek.
Ik houd behalve van horloges ook van autoās en kocht al regelmatig losse nummers van dit blad. Dus als je er dan een mooi klokkie bij krijgt, waarom dan niet combineren
Wat ik me trouwens afvraag: Als ik een quartz horloges stilzet d.m.v. het uittrekken van de kroon; spaart die dan ook werkelijk stroom, of loopt ie stiekem toch leeg? Weet iemand dat?
Dit omdat de meesten van ons ook ik teveel horloges hebā¦
Leuk klokjeā¦
Waarschijnlijk zal het mij niet lukken om autoweek te āscorenāā¦
Hoe lang is je abo? haha!
Ik vermoed, maar ben hierbij niet zeker, dat de batterij wel leeg loopt hoorā¦
Je tilt puur dat asje eruit (jezus wat 'n slechte omschrijving), maar zet daar naar mijn mening niet het hele gebeuren mee stil, niet waar?
Leuk klokjeā¦
Waarschijnlijk zal het mij niet lukken om autoweek
te āscorenāā¦
Hoe lang is je abo? haha!
Ik vermoed, maar ben hierbij niet zeker, dat de
batterij wel leeg loopt hoorā¦
Je tilt puur dat asje eruit (jezus wat 'n slechte
omschrijving), maar zet daar naar mijn mening niet
het hele gebeuren mee stil, niet waar?
Vriendelijk gegroet!
15 jaar, hoezo? hahahahahaha nee hoor, 2 jaar en ik koop al jaren losse nrs. dus⦠Je kunt trouwens ook 1 jaar nemen voor een kiber zonder chrono. Ik weet niet of de aktie nog loopt.
Ik weet het niet, van die batterij. In de winkel liggen ze ook vaak met de kroon uitgetrokken en dan staat de seconde wijzer stil. Ik vraag me alleen af of het stroomgebruik dan weer stopt als je de kroon weer eruit trekt.
Grappig, ik heb laatst dezelfde bij een abonnement op Autoweek āgescoordā. Koop dat blad bijna vanaf het begin al los. Horloge werd 's middags bezorgd. Toen ik 's avonds thuis kwam, stond er slechts een lege doos op de tafel. Mijn vrouw was nieuwsgierig, viel als een blok voor de Kiber en draagt hem nu. En hij staat haar uitstekend trouwens.