Kiber inkoop actie

Beste mensen ik heb KIBER al een poosje in mijn assortiment en nu wil ik kijken of er misschien geen inkoopactie vanuit KIBER kan komen zijn er mensen die hierin geintereseerd zijn zodat ik met KIBER iets kan regelen,ik zie of hoor het wel

Op zich ben ik wel geinteresseerd, is afhankelijk van het model.

Gr,
Ard

gewoon het model dat u aanspreekt en dan gaan we praten met KIBER tegen welke condities we deze krijgen

Lijkt me een goed plan zal eens kijken op de site. Oh ja en ben nog steeds geen U hoor. ;-)…zit gelukkig nog in de twintig. :slight_smile:

[edit-mode]

Mijn interesse gaat uit naar de GMT’s :

5040/1012Z

5040/1014z

Ik hoor het wel als het zo ver is!! :slight_smile:

[/edit-mode]

Sorry voor de dubbelpost, maar niemand verder geinteresseerd?? Kan het me haast niet voorstellen!

[edit-mode]

Niet om te spammen maar ik be best enthousiast geworden van je voorstel want heb nog geem GMT model. Er is toch nog z’n forum van horloges? Misschien dat we daar ook nog zieltjes kunnen winnen. Mocht dit niet gepast zijn dan haal ik deze tekst wel weg!!

[/edit-mode]

Ook mooie modellen de gmt’s.

Dit is / was de klok vd prijsvraag…van het Horlogeforum.
kenje die dan (uitspreken op z’n Rotterdams)

Die is / wordt vervangen door:

Coming soon.

Nx mis mee denk ik, moet wel je smaak zijn.

Hallo Martijn,

Ik had eerst op het forum moeten kijken en dan een mailtje sturen!!
Je weet dat ik interesse heb in de GMT zwarte uitvoering.
Maak er maar een mooie aanbieding van.
Groeten,
Andries Otten

Ik heb contact gehad en we komen op 20 % korting op KIBER maar moet dan wel om minimaal 10 stuks gaan
Ik heb nu al 7 horloges in bestelling staan dus nog 3 te gaan

Vind het niet erg heel spannend moet ik zeggen. Ligt dan qua pecentage nog behoorlijk boven de inkoopsprijs van een juwelier.

Ben je juwelier dan ?

2 tot 2,5 keer inkoop in slechtste geval…

Is dat een vereiste dan?