Kickstarter Aankoop: RoboStands RW1 Automatic Watch Winder – Gewoon omdat het geen saaie winder is!

Hey iedereen,

Ik heb net een watch winder besteld en wilde het even delen, want misschien zijn er meer geïnteresseerden die iets zoeken dat niet zo’n doorsnee ding is. Het gaat om de RoboStands RW1 Automatic Watch Winder, die ik via Kickstarter heb besteld. Niet zozeer vanwege al die standen en technische details, maar puur omdat het ding eruitziet als een klein robotje – precies wat me aantrok! Geen saaie, standaard vierkante winder, maar een design dat ook nog eens leuk staat in de kast naast de horlogeboeken.

De levering is gepland voor februari (als ze het doelbedrag halen). Zo niet, dan wordt er gelukkig niks van mijn rekening afgeschreven. Ik post dit hier omdat er misschien meer gekkies zijn die dit soort ‘onzin’ dingen kunnen waarderen.

Groeten,
Cripple
eca788952c9ae4bd331563d9271f2d06_original
5b83fc4454d9142963e446ce0257784e_original

20 likes

Cool :sunglasses:

1 like

Nu wil ik een wasmachine die er zo uit ziet!

En een matchende droger :hugs:

5 likes

Was al gedeeld onder een zeer slechte topic titel :joy:

https://www.etsy.com/shop/Robostands?ref=profile_header#reviews

3 likes

Ik zat zojuist op etsy, maar kan dit specifieke model niet vinden in die shop. Ik vind die met uv namelijk wel erg leuk! Kan ik m’n G-shock Tough Solar mee opladen. :grimacing:

2 likes

o sorry :sweat_smile: ik had wel even gezocht of er al wat over geplaatst was maar ik had niks gevonden.

1 like

:joy: zou wel prachtig zijn :rofl: laat je het laten weten als je ze gevonden heb. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik ga een Kickstarter beginnen :bulb:

2 likes

Je kunt deze nog niet via Etsy bestellen, maar wel alvast pre-orderen via Kickstarter. Als er genoeg animo is en het doelbedrag wordt gehaald, wordt hij in februari geleverd. Hier is de link naar de Kickstarter-pagina: Kickstarter RoboStands RW1.

Hopelijk helpt dit!

2 likes