Ik heb net een watch winder besteld en wilde het even delen, want misschien zijn er meer geïnteresseerden die iets zoeken dat niet zo’n doorsnee ding is. Het gaat om de RoboStands RW1 Automatic Watch Winder, die ik via Kickstarter heb besteld. Niet zozeer vanwege al die standen en technische details, maar puur omdat het ding eruitziet als een klein robotje – precies wat me aantrok! Geen saaie, standaard vierkante winder, maar een design dat ook nog eens leuk staat in de kast naast de horlogeboeken.
De levering is gepland voor februari (als ze het doelbedrag halen). Zo niet, dan wordt er gelukkig niks van mijn rekening afgeschreven. Ik post dit hier omdat er misschien meer gekkies zijn die dit soort ‘onzin’ dingen kunnen waarderen.
Ik zat zojuist op etsy, maar kan dit specifieke model niet vinden in die shop. Ik vind die met uv namelijk wel erg leuk! Kan ik m’n G-shock Tough Solar mee opladen.
Je kunt deze nog niet via Etsy bestellen, maar wel alvast pre-orderen via Kickstarter. Als er genoeg animo is en het doelbedrag wordt gehaald, wordt hij in februari geleverd. Hier is de link naar de Kickstarter-pagina: Kickstarter RoboStands RW1.