Kickstarter Crepas Plongeur


Ik vind het een geslaagd model.

5 likes

Alleen een beetje jammer dat de nummers geel zijn

Enige minpuntje is naar mijn bescheiden mening het gebruik van zowel een schreefloos als een cursief lettertype en het geel is wel errug geel.
Maar verder ziet het er mooi it!

1 like

Retro model, maar wel 42mm. Prachtig.

Vind het een beetje een ā€˜allegaartjeā€™ qua knipoogjes richting de horlogegeschiedenis enzo. Lollig, maar niets voor mij. Voor diegenen zonder feestboek hier een plaatjeā€¦


(gejat van feestboekpagina)

1 like

Geen kickstart projecten meer voor mij.
Heb er geen vertrouwen meer in

Verklaar ?

1 like

Why not?

De HFLE is ook een soort kickstartersproject. :grin:

2 likes

Ja, klopt maar daar ā€œkenā€ je de leden enigzins. En algemeen oogpunt is een leuk horloge te maken.

Je ziet nu zoveel kickstarter horloges die totaal niet origineel zijn. Ze gaan voor de fast buck.
Ik heb me laten verleiden in meerdere kickstarter projecten. Totnu toe is het voornamelijk teleurstelling.

2 likes

Wel aardig. Net teveel gepolijste delen, kast, schakels band, rehaut. Bezel vind ik dat wel weer tof, had wat breder gemogen.

Crepas is een gevestigde naam binnen de microbrandwereld. Ik zou me er in dit geval geen zorgen over maken.

1 like

Kwalitatief zit het wel snor met Crepas, de uitglijder met de Anko daargelaten. Rest de vraag of je hem mooi vind.

2 likes

Doe mij deze maar:

Ah ok. Bedankt voor de tip,
Maar design spreek me niet aan. (Gelukkig maar :sweat_smile:)

1 like

Ik had ooit deze:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/f/3/f33599ad51fc1bf38f70bd9b7421a22fcf5b7e2f.jpg

Qua maat zou ik eerder hier voor gaan:

image

En we zijn live https://www.kickstarter.com/projects/13982518/crepas-plongeur-extreme-dive-watch-with-eta-2824-2

1 like

pfoe, een stretch goal bij 400k pledged
Zijn er veel instappers van HF?:slight_smile:

ik ben ingestapt maar volgens mij als enige nederlander :joy:. Weet ook nog niet of ik er in blijf zitten.

2 likes

Dan ben ik nummer 2 :slight_smile:

En de 100k is gepasseerd, dus jullie krijgen er een mooie pet bij! xD