Kickstarter duiker

Vind het ook niet bijzonder en niet veel aan.

Ik ben het eens met de meeste hier.
Het horloge is niet echt bijzonder, heeft bij mij niet echt een wow factor.
Er zijn betere en zeker mooiere projecten op kickstarter waar ik wel hebberig van word.
Desalniettemin als je een simpele duiker zoekt van 38mm is dit misschien wel iets.

Ik zelf steun op dit moment deze twee projecten:

De Aequorea duiker

En de MAS Arcticus fieldwatch

2 likes

Die jellyfish duiker vind ik erg gaaf! Naam is echt niet te spellen :joy: maar wel 42mm :frowning:

2 likes

@RB_79

Dit is precies mijn reactie. Als er toch een duiker was zoals die Jellyfish maar dan 38mm of 39mm, van een microbrand of via kickstarter. Daar zit ik al een tijd naar te loeren.

1 like

Mocht je hem ooit tegenkomen, tag me! En omgekeerd doe ik hetzelfde natuurlijk!

Zijn lugholes niet altijd drilled?

Ben het verder wel met je eens. Een niet zo mooie duiker.

Volgens mij zijn dat gaatjes waar je doorheen kunt kijken ipv een “eindje” ingeboord zodat ze aan 1 kant dicht zijn.
Maar ik kan er naast zitten.

1 like

Voegt niks toe eigenlijk

Ah. doorboorde lugs.

1 like

Die Jellyfish vind ik wel leuk, dat ontwerp heeft wel wat. Niet zo enthousiast dus over het topic horloge.

Dan zeg ik de CW Trident pro in 38mm

Vast duurder maar heel mooi m.i.

1 like

ondanks z’n grote youtube achterban denk ik dat het moeilijk zal worden om de kickstarter echt van de grond te krijgen.
Ik vind het horloge zelf wel ok , maar had iets specialer verwacht gezien de grote diversiteit die hij dagelijks/wekelijks in z’n handen krijgt.

Maen Hudson of Baltic Aquascaphe

En dan heb je perfect wat je zoekt.
Suc6

2 likes

Je hebt me overtuigd, ik cancel mijn Kickstarter en blijf bij mijn Maen, thnx voor de feedback!

1 like

Jammer dat je hebt gecanceld. Ik heb me als laatste ingeschreven voor de kickstarter tijdens zijn livestream. Ik heb zelf nog geen duiker en was aan het twijfelen tussen de Maen Hudson Jet Black, no date of een mooie instap zoals de Citizen Promaster Diver NY0085.

De aandacht voor details en het originele ontwerp, lugs, dunne gelumede bezel en een goed uurwerk hebben mij over de streep getrokken. Daarnaast ben ik erg benieuwd naar de getaperde engineer bracelet!

Ik twijfelde te veel, dus da’s niet goed. Ik ben wel benieuwd hoe het in real life gaat worden. Die bracelet lijkt iig echt erg nice. Ik ben benieuwd naar je foto’s straks!

1 like

Ja qua twijfel bij horloges is het idd beter om het dan af te wachten of niet te doen. Anders doe je een miskoop.

Ik zag deze nog in het blauwe gedeelte. Iets voor jou? Of heb je al een duiker?

Ps: als de Exciton II binnen is, wat ong nov ‘21 gaat zijn zal ik een NA doen!

2 likes

Om vervolgens een advertentie van een flieger te plaatsen.:thinking:

O, woops. Dat is niet bewust. Wil en kun je me uitleggen waarom dit een Flieger is, zodat ik dit voor het vervolg weet?

Van de Sinn site :

The 104 St Sa I is a classic pilot watch in the SINN tradition. The dial is clearly structured, with its three hands providing optimum readability of the time, date and day of the week down to the second. The pilot’s bezel with minute ratcheting can be rotated on both sides

De bezel draait dus naar beide kanten en is ook van het countdown type.

1 like