The Exciton II - Automatic Watch 38 mm Miyota 9015 Skindiver, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects/exciton/the-exciton-ii-automatic-watch-38-mm-miyota-9015-skindiver?ref=android_project_share
Ben benieuwd wat je er van vindt!
The Exciton II - Automatic Watch 38 mm Miyota 9015 Skindiver, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects/exciton/the-exciton-ii-automatic-watch-38-mm-miyota-9015-skindiver?ref=android_project_share
Ben benieuwd wat je er van vindt!
Wat vind je er zelf van?
Alleen even een linkje neerplempen is niet echt een topic…
Doet me niet veel
Ik ben niet zo’n hele grote fan van dit soort projectjes meer. Het duurt vaak jaren langer dan aangekondigd en de marketing is vaak gelikter dan 't uiteindelijke resultaat. Als je zo’n goed idee hebt, fabriceer 't dan gewoon en verkoop dan je handel.
Daarbij komt dat ik dit ook niet een heel erg schokkend horloge vind.
Hebben ze de middleman er tussenuit gehaald?
Ik vind het niet zo bijzonder
13 in een dozijn.
Het is een leuk horloge, met goede specs (saffier, miyota 9015) voor de prijs. Leuk vintage design maar mij te klein. Als je een duiker zoekt onder de 40mm, is dit wel een goede.
Wat vindt jij ervan?
Combi indices en bezel oogt wat lomp. Anders de niet al te lompe afmetingen eigenlijk.
Niet mijn ding.
Eerste blik dacht ik aan een hydroquest rip off.
Drilled lugholes zijn de bom, jammer dat dit horloge er omheen zit…
beetje 145 in een gros.
Ik heb helemaal niets met het ontwerp. Heb ik Gary ook verteld die erg verbaasd reageerde en met een spec lijst kwam. Maar dan mist hij het punt; ik koop geen horloge puur omdat het op papier een goeie deal is.
Mijn eerste vraag is altijd:word ik hebberig? In dit geval is het antwoord volmondig nee.
Best grappig dat de man een +7minuten video maakt puur om die mini 38mm te verdedigen.
Mijn mening : veel te klein.
Helemaal mee eens, er kwam iets tussen wat ik niet had gepland. Het is niets speciaals, maar gek genoeg ook niet te koop. Zelf wil ik juist iets van een neutrale 38mm duiker zonder poespas. Dit lijkt aardig aan die voorwaarden te voldoen…
Thnx! Had ik zelf moeten doen
Dat is idd wat ik dacht, simpel & niet te duur