Kickstarter horloge ervaringen

Het probleem met Kickstarters is dat je hun producten (logischerwijze) niet eerst kan inspecteren, terwijl dat bij producten in een fysieke winkel uiteraard wel kan. Ik heb de Portsea van Melbourne Watch Company gekocht en ik vind het wel een mooi horloge. Er zijn echter wel een paar dingen die me storen zoals de korte, hoge lugs of het erg korte polsbandje dat meegeleverd wordt. Het kostte me 600 euro wat ik niet goedkoop vind, maar het horloge is het wel waard. Na importtaksen en BTW kwam daar nog eens 150 euro bij (aangezien het vanuit Hong Kong werd opgestuurd) en dat vind ik eigenlijk te veel. Mocht ik dit allemaal op voorhand weten, had ik het horloge wellicht niet gekocht.

2 likes

Beetje naief misschien, maar dat had je van te voren wel kunnen weten.

1 like

Eerst even je huiswerk doen, je had het wel kunnen weten :wink:

1 like

Dat was natuurlijk behoorlijk naĆÆef, maar de gebruikelijke waarschuwing dat de prijs zonder BTW en importtaks is, was in geen velden of wegen te bekennen.

1 like

Ja, dat had ik ook. Check nu ook eerst het land van herkomst van een project.

Seiko shogun

Net de Klokers Klok-08 gebacked, ik ben benieuwd!

2 likes

Tja…

[quote=ā€œKenleaf, post:24, topic:129413, full:trueā€]
Check nu ook eerst het land van herkomst van een project.[/quote]

De oplossing :wink:

2 likes

Die Klokers zijn een ontzettende hype geworden en terecht! Op ze echt blijvend op de top zitten, is een vraag, die ik niet stel! (?)

3 likes

Zelf heb ik zeer recent de Pandor P02 gebacked. Ik heb er wel vertrouwen in. Op mijn CC account zag ik, dat ze een bedrag van EUR 0,00 hebben gereserveerd. Ook al een mailtje gekregen, dat de koop bevestigd is. Laat ik zeggen:2% van de lange weg is afgelegd en wel op een betrouwbaar lijkende route.

3 likes

Via Kickstarter 2x een undone horloge gebacked. Leuk om het proces te volgen en keurig op tijd geleverd voor een nette prijs!

2 likes

Heb de Klokers ook gebacked. Hoop dat ze de strechgoal halen want designs zijn niet helemaal top. Ik begreep overigens wel dat de kleuren nog niet 100% zijn.

2 likes

Kijk eens op de Website van Sinn

Tja, maar zonder smiley wordt dit vaak gemist.

1 like

Zelf de Omate, Eone en Kairos gebacked. Op de Kairos wordt nog steeds gewacht.

Kwa ervaring, de Omate Was leuk en innovatief, de eerste hybride stand alone en companion smartwatch. Alleen deed niet alles het even soepel.
Navigatie werkte bijvoorbeeld niet altijd.

Eone Was precies wat ik er van verwachte en voldeed ook aan al m’n verwachtingen.

Op m’n Kairos wordt nog steeds gewacht (en met mij vele anderen), dat ik er maar eentje van iemand Had overgenomen. Mega dikke klok, maar wat vooral tegenviel Was de accu duur. Met gemiddeld gebruik kwam ie amper de dag door. En wat helemaal vreemd Was, dat wanneer ik alle verbindingen Had uitgezet, de accu haast even snel leeg leek te raken. Ook als ik em uit Had gezet raakt de accu heel snel leeg.

1 like

Nog steeds ja? Sjongejonge hoelang is dat nu al gaande?

Ik ook.
Lekker banden wissellen met de 01.:sunglasses:

Weet ik niet eens meer, ergens in 2014 waren ze dacht begonnen…

Zo te zien gaan we volgende jaar veel klokers zien hier op het forum (waaronder die van mij) :stuck_out_tongue_winking_eye: