Kickstarter Lundbäck Freding Octaspeed 01

Hallo medeforummers

Zo zeg wat een naam voor een horloge :slight_smile:

Kwam dit klokje per toeval tegen op Kickstarter, ik vind het wel een geslaagd klokje wel een quartz maar daar is de prijs ook naar :blush:

Wat vinden jullie ervan?

Denken jullie dat het lukt om het fonds rond te krijgen om dit project te starten?

Wel irritant dat je alleen met creditcards kan betalen op kickstarter :frowning:

http://lundbackfreding.com/

Earlybird vanaf 149 dollar

4 likes

Ziet er eigenlijk best lekker uit, krijg er qua looks gelijk een Linde Werdelin gevoel bij.

Groeten,

Noel.

Heb dat merk eens even opgezocht, ik kon het nog niet, wat een prijzen zeg!
Is er niet aan af te zien vind ik, vind ik de lundback mooier :smile:

Grtz!

1 like

Ik heb er eentje gezien in al die tijd dat het merk bestaat, deze:

http://thewatchlounge.com/wp-content/uploads/2010/08/LWOktopusTitaniumcartoon.bmp

Wel een erg gaaf apparaat dit hoor, maar dat was in het begin dat ik hier een beetje op het forum rondkoekeloerde zou er nu aan voorbij lopen, de bandaanzet maakt t je verplicht om er eentje van het merk zelf af te nemen, en dan weet je het wel met deze prijzen.

Groeten,

Noel.

Mooie brok staal! Ja ze zijn erg aan de prijs, misschien als je de lotto wint kan je er een kopen voor erbij :slight_smile:

1 like

Leuk! Of ze een kans maken? mmm kweenie …

1 like

VInd het een leuk ding, zeker voor de early bird prijzen. Prima specs ook!
Ik heb me moeten inhouden. Ik ga toch voor een verhuizing met mijn vriendin (haha) en later een Speedmaster (dat moet de volgende voor mij worden).

1 like

Ik vind het een lelijk klokje.

Niet echt mijn smaak :smile:

Best leuk. Jammer dat het quartz is (vooral lastig als je al veel horloges hebt: e je aan het tweede draagmomentbtoe bent, is de batterij leeg omdat je ondertussen veel andere horloges uit je collectie droeg :stuck_out_tongue_winking_eye:).

Ombouwprojectje… :wink:

Tsja heb ook liever een automaat, anders start jij een kickstarter met hetzelfde horloge maar dan met een automaat :stuck_out_tongue:

Zit een Ronda 762 uurwerkje in zie ik (ca. 6 USD inkoop). Ombouwen kan dan mogelijk met een damesuurwerkje, of je moet een goede pasring en rond uurwerkje hebben.

• Lijstonderdeel

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Nice, helaas geen creditcard hier anders had ik het ook wel gedaan.

Vind hem helemaal top !
Helaas ook hier geen creditcard :pensive:, had graag mee gedaan.

Pieter.

1 like

Het doet natuurlijk wel ergens aan denken. Maar wel lekker die hoeken.

Vind het zelf wel wat veel elementen bij elkaar: die gaten bij de kroonbeschermers, de vlakjes bij de lugs, de lijnen vanuit de achthoek en het motief op de plaat. Beetje overdesigned om er maar eens een term in te gooien :wink:

Toch wel benieuwd!

gr, HJR

@Superc klopt het dat het bedrag pas geincasseerd wordt als de daadwerkelijke goal is gehaald?

Welcome to the 21th century

@candide heb er 1 gehad om ooit een schoenen te kopen, daarna nooit meer gebruikt, daarom stop gezet. Wat moet je met een pasje wat toch bijna nooit gebruikt wordt. Alleen maar onhandig als het ding gestolen wordt. Ideal oid werkt perfect…

PayPal en creditcard zijn haast onmisbaar bij (internationale) online aankopen. En als je intercontinentaal reist creditcard helemaal… :wink:

Bijkomend voordeel; goed geregeld qua verzekering en ‘niet goed geld terug’.

:smiley:

2 likes