Wel een erg gaaf apparaat dit hoor, maar dat was in het begin dat ik hier een beetje op het forum rondkoekeloerde zou er nu aan voorbij lopen, de bandaanzet maakt t je verplicht om er eentje van het merk zelf af te nemen, en dan weet je het wel met deze prijzen.
VInd het een leuk ding, zeker voor de early bird prijzen. Prima specs ook!
Ik heb me moeten inhouden. Ik ga toch voor een verhuizing met mijn vriendin (haha) en later een Speedmaster (dat moet de volgende voor mij worden).
Best leuk. Jammer dat het quartz is (vooral lastig als je al veel horloges hebt: e je aan het tweede draagmomentbtoe bent, is de batterij leeg omdat je ondertussen veel andere horloges uit je collectie droeg ).
Zit een Ronda 762 uurwerkje in zie ik (ca. 6 USD inkoop). Ombouwen kan dan mogelijk met een damesuurwerkje, of je moet een goede pasring en rond uurwerkje hebben.
Het doet natuurlijk wel ergens aan denken. Maar wel lekker die hoeken.
Vind het zelf wel wat veel elementen bij elkaar: die gaten bij de kroonbeschermers, de vlakjes bij de lugs, de lijnen vanuit de achthoek en het motief op de plaat. Beetje overdesigned om er maar eens een term in te gooien
@candide heb er 1 gehad om ooit een schoenen te kopen, daarna nooit meer gebruikt, daarom stop gezet. Wat moet je met een pasje wat toch bijna nooit gebruikt wordt. Alleen maar onhandig als het ding gestolen wordt. Ideal oid werkt perfect…