VInd het een leuk ding, zeker voor de early bird prijzen. Prima specs ook!
Ik heb me moeten inhouden. Ik ga toch voor een verhuizing met mijn vriendin (haha) en later een Speedmaster (dat moet de volgende voor mij worden).
Ik vind het een lelijk klokje.
Niet echt mijn smaak
Best leuk. Jammer dat het quartz is (vooral lastig als je al veel horloges hebt: e je aan het tweede draagmomentbtoe bent, is de batterij leeg omdat je ondertussen veel andere horloges uit je collectie droeg ).
Ombouwprojectje…
Tsja heb ook liever een automaat, anders start jij een kickstarter met hetzelfde horloge maar dan met een automaat
Zit een Ronda 762 uurwerkje in zie ik (ca. 6 USD inkoop). Ombouwen kan dan mogelijk met een damesuurwerkje, of je moet een goede pasring en rond uurwerkje hebben.
- Lijstonderdeel
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Nice, helaas geen creditcard hier anders had ik het ook wel gedaan.
Vind hem helemaal top !
Helaas ook hier geen creditcard , had graag mee gedaan.
Pieter.
Het doet natuurlijk wel ergens aan denken. Maar wel lekker die hoeken.
Vind het zelf wel wat veel elementen bij elkaar: die gaten bij de kroonbeschermers, de vlakjes bij de lugs, de lijnen vanuit de achthoek en het motief op de plaat. Beetje overdesigned om er maar eens een term in te gooien
Toch wel benieuwd!
gr, HJR
@candide heb er 1 gehad om ooit een schoenen te kopen, daarna nooit meer gebruikt, daarom stop gezet. Wat moet je met een pasje wat toch bijna nooit gebruikt wordt. Alleen maar onhandig als het ding gestolen wordt. Ideal oid werkt perfect…
PayPal en creditcard zijn haast onmisbaar bij (internationale) online aankopen. En als je intercontinentaal reist creditcard helemaal…
Bijkomend voordeel; goed geregeld qua verzekering en ‘niet goed geld terug’.
In de 21e eeuw zouden ze al met vingerscanners moeten werken #pasjes zijn oldskool
Deadline zaterdag verstreken, de funding heeft het bij lange na niet gered.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Jup had het ook gezien jammer voor ze
Vooral jammer dat er een quartz uurwerk in zat.
Had deze nog niet gezien. Wat minder doorsnee kastvorm. Maar voor de rest niet echt onderscheidend of heel fraai, imo. Ook niet helemaal verbaasd dat er niet genoeg backers te vinden waren. Er is zoveel te koop. Toch zou je de indruk kunnen krijgen dat werkelijk ieder horlogeproject op Kickstarter een succes wordt. Nou, niet dus. Next!
Al hebben ze Kickstarter niet gehaald , ze zijn toch aan het produceren gegaan…
http://lundbackfreding.com
Kwam het al surfend weer tegen…, beetje jammer alleen dat de prijs ook redelijk gestegen is…
Pieter.