Kickstarter project van Redux & Co, de COURG

Prijs is een heel groot pluspunt, het horloge zelf daarentegen doet me niets, een beetje samenraapsel in een te hoge kast.

Specs zijn inderdaad goed, daar ligt het niet aan in deze prijsklasse.

Welke variant heb je gekozen?

Ehm. Ik heb mijn backing gecancelled. Te veel overlap met mijn Dagaz Thunderbolt en Seiko Monster Dracula. Dus dan weet ik dat deze het gaat afleggen. Want vanaf de Thunderbolt is een logische stap een Sinn 556 of Damasko DA (anyone?). En als beater is de Seiko Dracula zo goed als onverslaanbaar. En ik was weer eens te snel en enthousiast haha! Half kijken en gewoon klikken, je kent het wel :wink:

Dial 2 vind ik het mooist denk ik overigensā€¦ want 1 zie je op zoā€™n beetje overal, 3 is niet helemaal in balans en 4 is een rare dronken bui geweest van de ontwerpers denk ik, met een Nomos op de pols met een fles whisky achter de tekentafelā€¦

Haha. Wel, het het was interessant genoeg om te delen. Prijs blijft interessant.
Maar ik vind ook alleen variant 2 nog enigszins te smaken (hoewel ook weer een beetje saai) NĀ°3 deed me me trouwens aan Timex denken.

Uhm welke is dat? Ze tellen daar van links naar rechts 3, 1, 2, 4 om het spannend te houden :wink: Geld lekker in de zak houden en sparen voor die Sinn of Damasko. Een veel beter idee.

1 like

Heb vandaag de eerste in Nederland langs zien komen, digitaal weliswaar van iemand die hem me te koop aan bood. Real live fotoā€™s zien er goed uit.