Ik vind eigenlijk alle kickstarter horloges helemaal niks. Je weet nooit wat voor horloge je binnen krijgt vs de render.
Het verbaast mij dan ook hoeveel mensen deze dingen backen, elke keer weer.
Duidelijk! Ik vind het wel… los vant feit dat het quartz is een tof model.
Ach jee wat is dit toch van een trieste lelijkheid en onechtheid…
Trap er niet in zou ik zeggen, één grote reclamefuik
Plastic fantastic…
Niet mijn ding, maar dat is slechts mijn smaak.
Ben ook geen fan van kickstarters. Heb het in de fotografie te vaak mis zien gaan.
De MING 17.01 was geen kickstarter project. Wel een microbrand uiteraard, maar de maker Ming Thein maakte handig gebruikt van zijn connecties als professioneel horloge fotograaf. Het was al uitverkocht via de exposure op Hodinkee. Ik heb er eentje gehad voor ongeveer 1 dag en daarna snel weer verkocht. Daarna was ik klaar met dit soort nieuwe brands. Het ziet er altijd te goedkoop uit. Natuurlijk is de prijs daar ook naar. Maar wil je een doos vol van dit soort horloges of iets serieus? Iedereen zijn ding, maar ik merk dat ik toch meer richting een heel kleine collectie met tophorloges ga.
Kickstarter horloges in het algemeen echt bagger. Hoop geleuter over new revolution in watch making bla bla. Chinese meuk 9/10 keer. Waste of your money.
Even antwoord op de vraag: 13 in een dozijn. Koop dan een Casio Edifice.
Leuk bij die foto. Giorgio geeft een handtekening aan Sebastian Vettel. Really?
Ik dacht even de Giorgio Piola Shit collection te lezen…Bleek nog gelijk te hebben ook.
Thnx allen… wilde me ook niet laten verleiden hoor… sowieso een quartz en dat komt niet in dit huis binnen, behalve een Polar. Zou zelf altijd voor de Omega racing gaan of een Tag Heur iets in die trant.
Sterker nog, je weet helemaal niet of je ooit een horloge binnen krijgt. En als er niet geleverd wordt, is er geen enkele mogelijkheid om je geld terug te krijgen. Nee, na het zano drone debacle gebacked te hebben, ga ik echt niet meer in dit soort projecten investeren.
Dan had ik het mis! Ik ben blij met mijn Ming 17.03. Jouw foto van de 17.01 is weinig flatteus
Persoonlijk vind ik het een verschrikkelijk ontwerp - veel te druk, bulky en flashy - maar ik heb dan ook niets met F1. Ik zie echter dat genoeg mensen achter het project staan en ze al dubbel en dwars hun doel bereikt hebben dus het is fijn om te zien dat de beste man een succesvol project is gestart en ik wens hem dan ook alle geluk toe. Moge alle backers blij zijn met het uiteindelijke resultaat!
UIteraard, dat is het allerbelangrijkste! Als iedereen dezelfde smaak, voorkeur of visie had, dan was het al snel eenheidsworst. Ik vind de afwerking van de MING beneden de maat en de GMT is daar geen uitzondering op. Prijs is wel prima voor de kwaliteit die je krijgt. 800 euro geloof ik voor de 17.01? De 19 series is al beter, maar dat is ook serieus geld.
Niet mijn ding.
Waarom moet ik naar een film over raceauto’s kijken. Wat een kul toch. En uiteindelijk een middelmaat horloge.
Ik ben niet eens zo anti-kickstarter als ze iets proberen te doen dat nog niet elders beschikbaar is. Maar in dit geval zijn er merken die een dergelijke “race-stijl” al op een veel smaak-vollere manier in het ontwerp van hun horloges verwerken. Deze vind ik echt oer-lelijk. En dat zeg ik niet vaak.