Kickstarter watches (ongoing topic)

Aan LUV, LIV, of beide?

Voor de jeugdigen, Luv:


en anno 2012
afbeelding

1 like

Wat de tand des tijds niet allemaal met een mens kan doen…

1 like

ik denk dat het LIV horloge zich t.z.t. beter houdt…

1 like

Hmm, voor mij is dit een not.

“Shananananananana, shananananananana”

Zeer binnenkort begint de kickstarter van Hoffman watches. Laagste prijs is 170 euro, en vrij leuke specs voor dat geld!

3 likes

Veel kwaliteit voor je geld is mijn ervaring.


Dick Tracy watch. Zijn er maar duizend van. - nu op indiegogo

Kickstart sale begin morgen 14:00. prijzen vanaf 170$

2 likes

Ik heb gebackt voor een automatic diver 268 dollar. Geüpdate naar een Miyota 821A. Maar eens gaan googlen naar dat type uurwerk. http://www.kickstarter.com/projects/96538898/reinventing-the-sports-watch-by-hoffman?ref=ema
Dit gaat hem waarschijnlijk worden.

4 likes

Als ik er een zou MOETEN kiezen, zou ik voor de blauwe sportversie gaan.
Maaar ik ben allergisch voor die geprinte wijzerplaatjes, doe mij maar opgelegde indices of cijfers.

2 likes

Kan ik me iets bij voorstellen, ik vind het echter niet storend. En gelukkig je MOET hem niet nemen :smiley:. De sportversie, ik neem aan dat je de racing 40 bedoelt, is me echter te druk om te zien. Dus daarom de diver voor mij.

Wel een lekker fris ontwerp (vind ik), wel een beetje aan de prijs.

De op kickstarter aangeboden horloges zien er soms best leuk uit, maar het blijft gissen naar de kwaliteit. Vaak zie je dan een korting van zo’n 25% op de retailprijs. Deze korting trekt mij niet over de streep iig.

Ingeschreven bij kickstarter voor de Castle cavetto titanium. Seiko automaat, titanium en saffier. Bewonder hier.

3 likes

Net nog een early bird plekje kunnen pakken. Blijkbaar had iemand zich terug getrokken :smiley:

Bizar. Voor dat geld? Ben benieuwd naar de kwaliteit van deze. Zie je NA graag verschijnen!

Ik heb al 2 eerdere Castle horloges gekocht (1 weer verkocht, gouden kast en bracelet is toch niet mijn ding) en die waren van zeer hoge kwaliteit dus verwacht hier heel veel van. Kan niet wachten, helemaal met de extra 120 click bezel en 10 ATM in plaats van 5 ATM.

Hierbij foto van mijn Castle met gouden sunburst dial

2 likes


Bestelperiode voorbij sinds gisteren.