Kickstarter watches (ongoing topic)

klopt, ik ben een van de eerste backers…

1 like

Heb deze Kickstarter gisteren opgepakt. Versie automaat. Kijk hier

2 likes

image

Blijf het een nadeel vinden dat je met een creditcard moet betalen. Dat houdt me tegen om om een horloge te halen ivm dat ik niet een creditcard aan wil vragen om een horloge te halen :smile:

Is deze al langs gekomen? Ik hou wel van dit soort ‘buitenbeentjes’ maar ik snap dat het lang niet ieders smaak is.

3 likes

De Direnzo ziet er wel aantrekkelijk uit al twijfel ik of de kastvorm lekker draagt.
Verder best goede specs,41mm breed,saffier,SW200 uurwerk,veel kleur varianten

IMG_5907

IMG_5910

https://www.kickstarter.com/projects/direnzowatches/drz-02-automatic-swiss-made-watch-by-direnzo-watch/description

Ik vind hem ook fraai en heb deze gevolgd.
Maar toen kwam de HFLE en heb ik daar op ingeschreven, dus ja…

groetjes Lenno

1 like

Op dit moment is er nog een Direnzo beschikbaar op Kickstarter voor de super early bird prijs.

Prepaid creditcard aanschaffen ?

ik wilde de mars mission kickstarten of hoe zoiets wordt genaamd, maar idd creditkaart is voor mij een no go!, ik heb voor prepaid gekeken, maar kon tot 250 vinden en dat is te weinig of heb ik verkeerd gekeken?

@dmc was blijkbaar eerder en ik op het laatste moment. we zouden elkaar toch niet kunnen helpen iv.m. beide geen creditkaart😛

Ik vind alleen de duplex wijzerplaat(of hoe dat ook heet)niet echt mooi,verder is het een geslaagd ontwerp

1 like

https://www.kickstarter.com/projects/1004098523/giorgio-piola-shift-collection/description

Voor de F1 liefhebbers onder ons.

1 like

Leuke klok :slight_smile:

Pff 46,5mm doorsnede, dat is wel erg groot. En een Ronda Quartz uurwerkje.

Een van de weinige sandwich dials die ik kan waarderen. En ik denk dat je gelijk hebt, zo’n recht brok staal moet je een flinke pols voor hebben. Ik vind de blauwe heel geslaagd.

1 like

Kwam deze bij toeval tegen. Van Nederlandse bodem, 40mm en binnenkort op kickstarter. Vind 'm eigenlijk wel leuk, goeie maat en vermoedelijk niet duur. Ga mij denk ik ook maar eens verdiepen hoe dat hele kickstarter gebeuren werkt. Wellicht zit de maker ervan hier ook op het forum?

2 likes

Als je nu had gezegd dat je dit horloge op aliexpress had gevonden voor 24,98 dollar, dan had ik het ook geloofd.

2 likes

Ruzie met de eigenaar van Vescari?

2 likes

Ik had tot 2 minuten geleden zelfs nooit van het merk gehoord. Het punt dat ik wil maken is dat het design er wat goedkoop uitziet. Smaken verschillen natuurlijk en misschien zit er een interessant binnenwerk in en steekt er een fascinerend verhaal achter de creatie of bedoeling ervan.

Wat kost het?
Quartz uurwerkje, vensterglas excusez mineraalglas… zal niet teveel zijn gok ik!
Wel cool die blauwe wijzerplaat.

1 like