Kickstarter watches (ongoing topic)

nog 1 early bird beschikbaar…

ik moest eerst denken aan een Oris 65.

1 like

Kickstarter merk Nummer 438 met een dertien in een dozijn ontwerp dat gevoel krijg ik erbij.

1 like

Kickstarter heeft kennelijk een nieuw beleid t.a.v. inschrijven voor de Super Early Bird (SEB). In het verleden lukte het me twee keer te laat te zijn voor de SEB’s, maar soms heb je dan geluk! D’een of andere backer trekt zich terug en daarop kon ik dan toch een SEB-plaatsje innemen.
Bij de Pancor P03 (nog net niet over de eindstreep!) hebben zich inmiddels zestien backers SEB teruggetrokken. Maar geen schijn van kans dat je alsnog voor de SEB-prijs kunt inschrijven.
Ik begrijp het allemaal wel, maar vind het niet leuk!

Heb het ook gezien. Vind het niet echt slim, want het gevoel een buitenkansje te krijgen kan sommigen juist over de streep trekken :wink: Nu denken ze wellicht, nou als het het zo moet, laat het dan helemaal maar zitten…

2 likes

SEB-prijs is nu gekoppeld aan een aantal aanbiedingen in combi met tijd. Nog exemplaren beschikbaar maar de SEB-tijd is verlopen, dan lukt het niet meer.

1 like

Dat lijkt niet “de waarheid” te zijn. Momenteel, en voor nog een uurtje of drie, zijn weer Super Early Birds beschikbaar. Hoe dat in z’n werk gegaan is, weet ik niet.

Inderdaad, wat ik aangaf lijkt niet het juiste. Zie dat er weer beschikbaar zijn, vreemd. Onduidelijk dus hoe men aan de SEB-knoppen draait. Toen ik inschreef voor de SEB, stond er een aantal uren mbt de beschikbaarheid. Nu zijn er weer verschillenden.

1 like

Voor de auto-liefhebbers: https://www.kickstarter.com/projects/blasta/blasta-watch-automotive-design-meets-watchmaking

poeh… daarvoor houd ik teveel van horloges en autos… wat een gedro… :roll_eyes:

1 like

Hahaha, ik vind het wel wat!

1 like

Ha, wederom een Kickstarter project gerelateerd aan een gewaardeerd HF-lid (@BG1)

Uiteraard schaf je geen horloge aan, omdat er ooit zo’n indrukwekkende introductie te zien en te horen was, hoewel met dit horloge …

2 likes

Eerdaags op KS voor $399: http://www.ezakiwatch.com

Hoe lees je dat horloge af…:S :stuck_out_tongue:

image

Ongeveer 9:26:05? :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb een paar einzeigers en dat is al een hele klus. Ook heb ik een schijvenhorloge en dat vind ik echt een regelrechte ramp. Ik neig steeds meer naar “doodgewoon”. (En dat terwijl ik rood aanloop van verlangen als ik dit zie!)

2 likes

Dit vind ik nou een geslaagde vintage/casual/crossover/whatever duiker! Mooie prijs ook, maar wel een dikkertje met 13mm. Misschien geef ik 'm wel een kans, presale is nu 289€ 🥳

Gave campagne! Een mooie skin diver met een leuk verhaal. Voor 280 euro heb je een automaat met saffierglas. En voor veel minder een prima quartzversie.

2 likes

Het is meteen al wel een diepte investering, maar dit lijkt wel een gaaf horloge te worden:

A-13A Pilot Watch, via @Kickstarter

2 likes

Ziet er cool uit. Maar inderdaad wel een berg geld. Als ik dat al aan een horloge zou uitgeven dan zou ik hem toch echt wel van tevoren even willen zien en voelen en niet op een render of foto afgaan.