Kickstarter watches (ongoing topic)

Ik had 'm aan het dommevragentopic moeten toevoegen. Ik dacht dat Bauhaus een merk was. Ja, ik ben hier vrij nieuw :nerd_face:

5 likes

:wink: een leermomentje, zullen we maar zeggen.

1 like

Ze hebben nog een klein zetje nodig:

Dificiano - The first automatic watch “The Marlin”, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects/dificiano/dificiano-the-first-model-the-marlin

Een overweldigend succes, kun je wel zeggen:

Je verzoek is 9.000 euri aan “verkopen” en je krijgt voor € 900.000 aan verzoeken.

(of je het horloge mooi vindt of niet, is een tweede, apart is het zeker)

2 likes

Ik heb er een besteld, ik ben benieuwd :sunglasses:

Ik kwam deze tegen: Axios watches

Of is dit een Parnis tegenhanger?

Lekker orgineel design dat kom je niet vaak tegen :thinking:

En dan die text op de site : I am the master of my fate, i am the captain of my soul. :face_vomiting:

Nee, echt onderscheidend zou ik dit niet willen noemen. Maar ja, kom nog maar 'ns met wat origineels. Hoewel, https://www.kickstarter.com/projects/watchismo/xeric-nasa-trappist-1-automatic-watch?ref=discovery_newest&term=watches (zoals al hierboven gepost). Da’s weer 'ns wat anders. Maar dat is dan gelijk wel weer héél erg apart, zeg maar…:thinking:

Toch raar dat kickstarter. Sommige schitterende horloges halen de target net niet en zo’n gedrocht als dit gaat richting de €1m.
Origineel is deze wel.

Ik begrijp het wel hoor. Het is een origineel ontwerp en niet al te duur. En het lift natuurlijk lekker mee op de Apollo11 hype. Zelf zie ik trouwens liever dit soort originele ontwerpen op kickstarter dan de zoveelste nietszeggende kloon die je ook op Ali tegen zou kunnen komen.

1 like

Voor mij heeft deze genoeg eigen gezicht om meer te zijn dan een eenvoudige lookalike. Ik vind de blauwe erg tof

Heb ik mij ook wel eens over verbaast.

Blijf het een mooi ontwerp vinden (en een mooie band). Iemand van plan er een te bestellen?

De jongens van Akura zetelen in Schotland en ze hebben januari 2020 als datum van oplevering. Na de harde Brexit dus en dan weet ik het net zo niet of daar 40% importheffing bij op komt, zoals op vlees. Ik ben weg.

2 likes

Makara Sea Serpent staat online:

https://www.kickstarter.com/projects/makarawatches/makara-sea-serpent-savage-and-unique-watches/description

Niet verkeerd! Moet me inhouden haha al had ik qua formaat liever iets kleiner gezien :slight_smile:

Ik heb zelf de tweede Sea Turtle in ‘t brons, en die is met 44 mm helemaal een flink stuk metaal. Deze is vast wat subtieler. Ik vind ze wel wat hebben, maar ga toch maar niet voor een tweede.

1 like

De Pancor P03 staat online. Ik vind het een leuk horloge, een beetje vintage vibe met een SKX dial.

8 likes

Ik heb een eerdere Pancor en ik vind de service van deze jonge man uitstekend. Hij opereert aan de onderkant van de markt, maar verleent service van de bovenste plank!

2 likes

Ik heb zowel de zwarte als de groene pancor uit de vorige kickstarter serie. Ik onderschrijf de geweldige service. De initiator is een echte liefhebber. Naast die gegevens is zijn nieuwe serie op kickstarter weer erg mooi en heb dus inmiddels al weer ingeschreven.

2 likes