Kickstarter watches (ongoing topic)

Best een leuk horloge!

Die is best wel tof.

1 like
3 likes

En met serieuze uurwerken !

Ik vind ze een beetje te kleurrijk. Ik vind het ontwerp heel mooi. Zou mooi zijn als ze een iets rustiger model zouden hebben.

Ik zou hem wel met Arabische cijfers kiezen; omgedraaide cijfers op een lunette zou ik me aan gaan storen.

1 like

Zouden de wijzers niet iets langer moeten?

image

1 like

Die kast doet mij ergens aan denkenā€¦

3 likes

Grappig dat ze bandjes van Molequin gebruiken.

That premium leather strap is something to be very happy about. Itā€™s supplied by Belgium Molequin, which is known for its fine and soft leathers.

Ik weet het nietā€¦ specs zijn top voor het geld. Ik erger me aan het feit dat de kleuren van de hands niet overeen komen met de indices op de sandwich dial

1 like

Zou dat niet gewoon door de lichtval komen? Ik kan me niet voorstellen dat ze twee verschillende kleuren gebruiken.

Ja dat hoopte ik ook, maar zie het in elke foto. Markers zijn veel geler. Jammer, gemiste kans.

Ja, dat zou een dikke showstopper zijn.

1 like

Ik vind hem wel wat hebben. En wat me met name opvalt: prachtige doos voor dat geld!

Ja vooral de Medina en eigenlijk de Amsterdam vind ik heel mooi.

Zag dat ze al een keer duikers gemaakt hebben: ā€˜Noordzeeā€™. Die vond ik er eerlijk gezegd niet uitzien.

Ik vind hem inderdaad ook erg mooi en zeker met de super earlybird support (let op, de goedkoopste opties hebben een ander uurwerk) veel voor een erg nette prijs. Prima ETA-uurwerk, extra leren band en verder mooie extraatjes.

Ik sta me momenteel te vervelen in de rij van de vuilstort (oude bankstel wegbrengen) en ik heb spontaan me ingeschreven voor een ETA versie.
Zal t.z.t. wel een NA schrijven :wink:

3 likes

Idem dito, leuk horlogeā€¦:+1:t2:

2 likes

Aangezien dit het meest recente topic is waarin dit merk ter sprake komt doe ik hier toch even mijn verhaal. Mocht je er ooit over na denken om een kickstarter campagne van dit merk, Xeric, te ondersteunen:

NIET DOEN!

Slechte communicate, vertraging op vertraging, slechte producten die het binnen no-time begeven en geen mogelijkheid om je geld terug te krijgen.

Aah, das balen.

Xerik

4 likes

https://www.kickstarter.com/projects/milenealofficial/montage-automatic-diver-watch-below-260/rewards

Wat denken jullie van dit horloge? Zonder importkosten enz. zou ik het misschien overwegen met de early access prijs.