Kickstarter watches (ongoing topic)

Lijkt me wel leuk.
Vintage diver
Miyota 9000 : toppie!
40mm is wel net te klein voor mij.

Doet me wat denken aan een andere kickstaryer die ik wat volg. Vertigo watches Medusa (met een nh35).
Heeft ook wel wat Christoppher Ward (door de kleur?) in zich

2 likes

Ziet er niet verkeerd uit zeg!

1 like

Heel tof, persoonlijk investeer ik never nooit meer in een kickstarter project.

1 like

Vertel. Slechte ervaringen?

Leuk als je zo’n oud topic voor de eerste keer opent,en er vanaf het begin doorheen scrollt. Van de leden die in het begin het topic bevolkten ken ik de helft nog niet. Zie je dat er in de loop der tijd toch ook weer veel leden afvallen.

1 like

toch wel erg veel spijt van het niet doorzetten van de yema. Wat een mooi horloge voor die prijs

Best wel aardig alleen had ik de houtnerf wat rechter laten lopen op de wijzerplaat.
Dit is het weer net niet.

groetjes Lenno

1 like

Die ziet er wel netjes uit. Qua prijs ook niet verkeerd. In 36mm zou ik hem zo bestellen.

Momenteel heb ik 2 kickstarters gebackt:

John Robert Archetype:
Nog in fundings fase

MAS JCB. Is intussen al gefund, mijne wordt opgestuurd zo gauw de bracelets klaar zijn.

4 likes

Erg fraai, Ik heb een MAS Diver ook via Kickstarter. Zie mijn NA:Een venijnig mooi kwalletje.

Ik krijg de Mas Irukanji er bij :slight_smile:

Ik heb vandaag een pledge gedaan van een project

3 likes

Super, Mijn Irukandji draag ik heel veel met name met de single NATO band

Prachtige kopie van de Grote Namen chronografen uit de jaren 40/50, en gezien de afwerking van kast en wijzerplaat, voor een nette prijs van circa € 500,-. Uurwerk is dan meca quartz van Seiko met in ieder geval sweeping chrono hands. Ook in gauwd… :smiley:
foto`s ©revolution watch


3 likes

Eerder een Dan Henry dan, voor de helft van de prijs :slight_smile:

3 likes

Ik kreeg zojuist een melding dat de Dumoreau DM-01 succesvol gefund is. Afgelopen week leek deze nog kansloos, maar een aantal reviews op YouTube hebben deze een boost gegeven.

3 likes

Totdat je de reacties gaat lezen op KS. Waardeloze rommel.

1 like

Mooi voor het geld!

Vind hem nog eigen genoeg. Jammer dat ik het nu pas zie, anders had ik hem overwogen.

1 like

Ik vind het bandje van horloge 2 wel bijzonder…

Ha ha, je reageert op een post van 3,5 jaar (!!) geleden?