Kickstarter watches (ongoing topic)

Moet je nagaan hoe ze door de mand vallen

Deze start op Kickstarter op 18 maart.
Het eerste Kickstarter horloge dat ik serieus overweeg (de versie met zalmroze dial). EUR 349 lijkt me redelijk voor deze specs.

1 like

Voor geïnteresseerden zie Just One More Watch op YouTube voor een review.

Mooi retro modelleke.

Ik heb ooit (meen ergens in 2015) eens een Redwood horloge gebacked op Kickstarter.
Was eigenlijk niks bijzonders maar voor het geld was het best een aardig horloge.

Ziet er goed uit, zowel het ontwerp, als de mensen erachter. Ze hebben al een succesvolle kickstarter campagne achter de rug, en zo te zien zonder veel vertraging. Wel belangrijk om, als de campagne live gaat, na te kijken of het ‘EU-friendly’ is. Oftewel, is het inclusief of exclusief de invoerrechten en BTW.

1 like

Kan nog hoor. Van de eigen site:
“The DM01 is an American sports steel watch inspired by 1970s aesthetics. It is limited to 100 watches. The first 77 pieces were pre-ordered on Kickstarter. We are now offering here the remaining 23 watches at the same Kickstarter price. All orders will be shipped in June 2021.”

ONLY 16 WATCHES LEFT

1 like

Nog maar 16 over. Na 2-3 reviews ging het ineens hard. Als ze die direct hadden gedaan waren de 100 stuks bij de Kickstarter wel weg geweest.

Nu nog de dial kleur kiezen…


De schitterende groene kleur of toch de wat veelzijdigere blauwe…

5 likes

Als we dan toch bejaarde kickstarter draadjes aan het updaten zijn;
Heul lang geleden aan deze meegedaan;
https://www.kickstarter.com/projects/mexanica/rebel-utility-timepiece
Nog steeds blij mee :slight_smile:

Ik laat hem schieten, vind de plaat net niet. Maar voor het geld echt een gave klok. Het is moeilijk om een horloge met geïntegreerde band te maken met een eigen smoel, dat wel hint naar de klassiekers. Dat is toch aardig gelukt wat mij betreft.

1 like

De funding voor de Second Hour Mandala is een heel eind op weg (nouja, al een ton € boven target) , maar er missen nog een paar backers om het volgende stretch goal te halen. Dat wordt, zoals het er nu naar uit ziet, een versie met een rode wijzerplaat.

Dus, wie nog twijfelde vanwege het ontbreken van een rode versie…

Het eerste stretch goal was overigens een versie met datum, die komt dus sowieso al beschikbaar en voor iedere kleurvariant.

De metalen band op de foto is overigens standaard, mocht je je dat afvragen.

Doorgaans zijn de prijzen op KS exclusief alle heffingen die gelden bij import, geldt ook voor deze campagne.

1 like

Crepas is wederom lekker bezig

Best geinig! Goeie specs, leuk design, betrouwbare partij, goede prijs en aardig wat te kiezen.

https://www.kickstarter.com/projects/axioswatches/axios-pathfinder/description

Ik vinnum wel sjiek, deze. Voor een sjieke gelegenheid misschien 2 mm te groot, wel lekker plat en een mooie wijzerplaat…

FIFTY EIGHT Watches by FIFTY EIGHT Watches — Kickstarter

Ziet er wel chique uit,alleen is 41mm wel groot voor een dresser.

Eens.
Als ie 36-38mm was geweest, poah… :grinning: :+1:

Ik vind de GMT hier wel mooi van. Heb jij hier aan meegedaan?

Nope.

Geen kickstart maar wel pre order euro 595,- voor 40mm, 300mtr, saffier en automaat

2 likes