Kickstarter watches (ongoing topic)

In house manufacturer voor de wandering module maakt het ook wel een dingetje als er iets niet lekker loopt.

Als hij iedere keer naar Hong Kong en terug moet is dat wel irritant. En ook net iets te prijzige klok om het te laten zitten.

1 like

Elke foto zie ik de quick release hendel van de mesh strap :face_with_raised_eyebrow:

De goal is 5k, dat is toch niet serieus te nemen? Voor tien horloges ga je toch niet aan de slag? Dat lijkt me een erg groot risico. Ik het niet aandurven om met deze “unproven” merk in zee te gaan. Zeker omdat voor dit geld zijn genoeg mooie (mooiere) horloges te krijgen zijn.

Te veel geld voor dit horloge. Een dergelijk ontwerp komt regelmatig voorbij voor minder.
Mijn tip; Doe er ~€100 bij en haal straks een Halios Seaforth V.

1 like

legitieme argumenten , bedankt allemaal ! vond de dial niet slecht gelukt maar idd veel te veel geld voor een kickstarter project van een onbekend merk.

bedankt voor de tip, die is inderdaad heel mooi !

ik zie dat dit horloge niet te krijgen is, echt jammer.

Er komt een nieuwe serie aan een dezer weken (met Jason altijd een gok)

1 like

Even nieuw leven inblazen dit topic, al tijdje fan van deze maker, aparte bijna hypnotiserende dials op de humism horloges, zelf een Kato 39mm thuis die ik regelmatig draag.
Maar weer een nieuwe kickstarter met 42mm dials en nieuwe ontwerpen:

https://www.kickstarter.com/projects/humism/humism-unique-automatic-watches-turning-time-into-art

2 likes

En hoe laat is het nou eigenlijk?

Haha, die vraag heb ik ook meermaals gekregen, eigenlijk heel simpel, zwart bolletje is uren en witte is minuten, secondes is die dial die beweegt constant