Kickstarter watches (ongoing topic)

Het gaat meer om een bredere blik op je dag hebben. Je ziet in 1 oogopslag je dag en je nacht (ongeveer).

En dat geeft wat meer perspectief op waar je je bevindt in de dag. Omdat hij maar 1 keer rondgaat (ipv 2 keer bij 12h) krijgen alle momenten in je dag hun eigen plek op de wijzerplaat.

Het geeft wat meer inzicht in je eigen ritme en wellicht eigenaardigheden. Hoe je dagen zich ontwikkelen en misschien veranderen door de maanden en jaren.

Het lijkt mij wel wat hebben. Je beleeft de tijd wat meer dan dat je er door geleefd wordt.

1 like

En dat is conceptmatig best interessant maar vrij beperkt omdat je nog steeds alleen de koppeling met tijd en wakker/slapen maakt.dit zou bijvoorbeeld leuker zijn als je het kan koppelen aan je echte bioritme. Wanneer kan bijvoorbeeld het beste eten of sporten of concentreren.

Dat is wel interessant en dat is er natuurlijk wel. Maarja dan moet je weer met zo’n lelijke smartwatch rondlopen. En dan zou ik weer te veel info hebben. Dan ga ik me er druk over maken en dan schiet het zn doel weer voorbij.

Mijn beste,

Ziet er goed uit!!
Een wijzerplaat"anders dan anders".
Ik wens je dan ook een frisse kijk, op het verstrijken der tijd.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

De ontwikkelaar @mholper van de Merivian is hier ook actief trouwens. Leuk idee en weer eens andere benadering van concept tijd.

Zeker! Als mensen vragen hebben over het horloge kunnen ze me een DM sturen! Dank voor de heads-up!

1 like