Kickstarter watches (ongoing topic)

Verneukt door een Amerikaanse opkoper

2 likes

Deze week zullen wij met Revolo onze tweede serie presenteren; de chronograaf.

Prijzen beginnen via Kickstarter op €279,- voor een zelf samengestelde chrono met Zwitsers Ronda quartz uurwerk en lopen op tot €1.049,- voor een chrono met Zwitserse Concepto 7750 automatisch uurwerk.

Hierbij alvast enkele beelden van wat er mogelijk is en onze online configurator (daarin zijn de normale winkel verkoop prijzen te zien): hier de configurator.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

4 likes

4, 5 en 7: die vind ik mooi. Succes met de actie!

Dank!

Leuk om even mee te “spelen”.

Leuke combinaties mogelijk.

Zien er (bijna allemaal) lekker clean en strak uit.
Beetje combinatie sjiek/sportief, past overal bij.

Sterkte er mee.

Wel mooi hoor. Ik zat latest nog te denken, jammer dat er geen chronografen zijn. Dat is nu opgelost :slight_smile:
Nu nog iets met twee subdials op 3 en 9 :), maanfase zou ook tof zijn

Ik krijg dagelijks kick starter horloges te zien op facebook en word er vooral moe van.
En idd altijd hetzelfde argument :expressionless:

2 likes

Zoals afgelopen week al aangegeven zouden we deze week live gaan met de Kickstarter campagne voor ons nieuwe model, de Revolo chronograaf. Nu is het dan zover!

Graag nodig ik jullie uit om een kijkje te nemen op onze Kickstarter campagne: https://goo.gl/p4i54d

Mochten er vragen zijn, dan beantwoord ik die graag voor jullie.

1 like

@Arie_Kabaalstra

1 like

“nummer 11”…Inderdaad…

Vandaag in Tubantia een artikel over de Pancor P02 automaat via Kickstarter. Een Twents initiatief. Heb het project bekeken en enthousiast geworden. Inmiddels ingetekend. Leuk, nu maar wachten. Mijn voorkeur gaat uit naar de groene versie. http://www.kickstarter.com/projects/977450930/the-p02-automatic-watch-by-pancor-allround-and-con?

3 likes

@Huizj00: Dank voor de link! Heb me ook zojuist voor een groene aangemeld:

Verfrissend :wink:

4 likes

Voor het artikel: https://www.tubantia.nl/home/nieuw-twentse-horloge-dankzij-crowdfunding~a9dd0e0f/

1 like

De foto die ik gepost heb is kennelijk van het prototype (dat onderscheidt Kickstarter van Indiegogo, je moet iets tastbaars hebben voor je kunt beginnen :wink:). Het moet uiteindelijk dit worden:

Kleinere bolletjes om de ring, geen goedkoop ogend, geprint raam rond de datum & cijfers op de 24 uurs sub-dial. Allemaal verbeteringen IMHO :slight_smile:

3 likes

Ik overweeg sterk de Pancor P02 te bestellen en uiteraard: de groene. Alleen dat bandje: da’s niet mijn ding. Brrr.

1 like

Het bandje is mijn ding ook niet, denk ik. Definitief oordeel als ik het zie. Denk bij veel bandjes, ach, je krijgt ze er gratis bij. Wisselen naar smaak :wink:

1 like

Heb 20 euro bijgestort voor een extra leren band. Horloge ziet er heel goed uit en goede specs. Dus ben wel benieuwd. Bij ons in twente zeggen ze “Kiek’n wat 't wot!” Maar ik heb hier blind het volste vertrouwen in. TOP

1 like

Zou ook graag de groene willen hebben, maar met de betaalmogelijkheden kan ik niks…:smirk:

Mocht er nog iemand voor 2 gaan, wil ik er graag 1 overnemen. :slight_smile:

Zit hier geen oplossing tussen?