Kickstarter watches (ongoing topic)

Van harte gefeliciteerd @BG1 !!!
Echt snel gegaan zeg👍🏻

En weer reclame maken hier, haha…

Ik moet zeggen, het horloge zelf ziet er best oke uit. Maar man man dat filmpje is volgens mij gemaakt in zo’n android appje. Ook voor de foto’s is niet echt moeite genomen.

Ik zou voor toekomstige projecten eens kijken naar de fotos van onze vriend @anon50762135EV, hij schiet keurige foto’s in zijn tentje. En @malus65 en @lasteraar maken ook echt professionele productfoto’s imo.

3 likes

Thanks, en ja foto’s en filmpje zijn om wille van de tijd “quick and dirty” gedaan. Dertig verkochte horloges binnen 28 uur is zonder grootscheeps marketingbudget alles behalve verkeerd.

Heb al een fotograaf/bewerker op het oog, komt wel goed!

4 likes

Dat geeft mij niet een goed gevoel voor de rest van de kwaliteit. Waarom was er zo’n strakke deadline? En waar is er dan nog meer tijd bespaard?

1 like

Keurig resultaat inderdaad

2 likes

Alleen daarop, juist de ontwikkeling van de kast, wijzerplaat en wijzers heeft veel
Meer tijd (en geld, dat laatste was ik nog even vergeten te noemen) in beslag genomen dan gepland om een goede kwaliteit te kunnen leveren. We hebben een prima product, een leverancier waar goede ervaringen mee zijn en een uitleveringsdatum die we gaan halen. Ook dat zou bij later lanceren in het gedrang zijn gekomen. Anyway de eerste drempel is genomen, nu nog wat stretchgoals verzinnen.

2 likes

Haha is dit een steek onder water naar een ander initiatief?

1 like

Nee, op tijd uitleveren is een van onze eerste goals geweest, je ziet bij veel Kickstarter projecten vertaging na vertraging na vertraging, dat willen we niet

Vind het gezien de tijd die hij er al in heeft zitten voor @25tien beroerd dat door de leverancier de levertijd steeds weer oploopt.

7 likes

Dat vind ik een sympathieke opmerking! Maar … er is goede hoop, dat de HFLE 2017 toch binnen afzienbare tijd gaat worden uitgeleverd en dat vind ik dan weer prettig.

1 like

courtesy of Monochrome-Watches

2 likes

Gaat de goede kant op!

Maar serieus, kijk eens naar de foto’s van @lasteraar of @malus65, zij kunnen zelfs een Ara… euh… Obris Morgan sexy op de foto te zetten.

1 like


Ik kwam deze tegen op Kickstarter. 40mm, NH38 100m(?) voor €254,-
Niet verkeerd en de mint wijzerplaat is een keer wat anders.

3 likes

Leuk met dat geharde staal, dat heb ik nog niet eerder bij een crowdfunding actie!
Seiko’s NH35 (de NH38 zonder datum) heeft in weerwil van Seiko’s goede reputatie geen al te beste naam. Geregeld hoor ik over uurwerken die met fouten de fabriek uitkomen.
Is ook wel echt een budget-budget optie voor als zelfs een Miyota 9015 (absoluut bulletproof) te duur is.

Ik zeg, niet verkeerd. Mooi in verhouding allemaal.

Eens, leuke propositie, deze TRASKA. Vind er veel elementen in terug die me aanstaan. Maat, originele kast die goed afgewerkt lijkt te zijn, geharde kast en band, geen datum, leuke mint kleur, saffier bezel, dubbel saffier glas, geen AR boven op. Die gaat er dus maar komen :wink: Ze hebben in een dag hun doel gehaald, goed resultaat.

apart vind ik het wel, zo met automaat:

1 like

Wel rete-aan-de-prijs…

denk wel redelijk exclusief. (qua aantal en uitvoering)

Deze volg ik al een tijdje. Erg gaaf. Heel goekoop wordt dit echter niet

1 like

Het is zeker een mooi horloge, al ben ik niet zo’n fan van kunstmatig patina. De prijs vind ik ook wat aan de hoge kant voor een Kickstarter met een 2824.