Kiek

Bandje mogen overnemen van @Kiek. Snel geregeld en nog sneller op de mat. Top!

2 likes

Bandje gekocht van Bas, supersnel geleverd tot in Belgie, top !

2 likes

Bandje overgenomen van @Kiek, hele nette en oprecht vriendelijke communicatie. !
Kan hem zeker aanraden :thumbsup:

1 like

Geen verkoop, maar wel een puike ervaring met Bas (@Kiek).

Ik zocht een origineel Damasko zwarte lederen band voor mijn nieuwste aanwinst Damasko DA47, welke zonder bandje wordt geleverd. Nu wil het feit dat bij mijn DA46 toentertijd 2x dat bandje was geleverd waarvan eentje door mijzelf gedragen. De vraag aan Bas of ik dit bandje terug kon overnemen van hem werd bevestigd en zelfs volledig gratis ook nog.

Een echte vriendendienstā€¦top, thx Bas :thumbsup:

3 likes

Damasko DA46 overgenomen van Bas. Prima deal en prettig gesprek. :+1:t3:

1 like

Vandaag een mint Seiko New Presage, SARY081, van Kiek overgenomen en mij hem thuis de zaak afgewerkt. Was een hele plezierige ervaring. Aardige en eerlijke kerel. Een aanrader op ons forum. Bas, nogmaals bedankt.
Groet. Richard.

1 like

Gisteren een mooie Sinn u1 van Bas gekocht. Gastvrij ontvangst, vriendelijke vent. Voor herhaling vatbaar. @Kiek

1 like

Dit topic is dodelijk saai.
En mijn bijdrage voegt niets toe.
Maar vooruit:

@Kiek is :+1::+1::+1:

Veel plezier met Conny!

3 likes

Zojuist een Omega brick bracelet verkocht aan Bas @Kiek en nog even gebabbeld over de gezamenlijke hobby.
Prima vent, snelle reacties op berichten en prettige afhandeling.
Het is prima handelen met Bas.

1 like

Aan @Kiek mijn Damasko verkocht, duidelijke afspraken en tijd gekregen om erover na te denken dus top :+1:t2:

Even langs gereden om het horloge te brengen en even over de hobby gesprokenā€¦aanrader en tot een volgende deal :ok_hand:t2:

2 likes

Tudor Black Bay verkocht aan @Kiek, het was een erg aangename ervaring.
Vlotte communicatie, en een toffe kerel.
Bedankt Bas geniet van het horloge!

2 likes

Vandaag een horloge geruild met @Kiek.

Vlotte communicatie, horloge precies als omschreven en een leuke vent; echte horloge liefhebber.

Aanrader!!

1 like

Vandaag een mooie nette Breitling overgenomen van @Kiek . Fijne koop en aangename ervaring met een lekkere bak koffie :wink: . Leuke relaxte kerel waar je goed afspraken met kan maken. Een echte liefhebber net als ik.

Bedankt Bas, succes met de aankoop van je volgende klok!

1 like

Prachtige mooie GS bracelet over mogen nemen van @kiek.

Echt blij mee, en hij was zelfs bereid om even lang te komen om banden om te zetten. Topaktie en topservice, Bas bedankt! :facepunch:

1 like

Prachtige Grand Seiko overgenomen van Bas @Kiek :ok_hand:

Onze 3e deal inmiddels dus ja wat kan een mens er nog meer over zeggen. :laughing: Was weer erg gezellig Bas en zeer blij met de NA. Thx :+1:

1 like

Via het circuit kwam mijn ten ore dat @kiek belang had bij iets wat ik wel kwijt wilde. Paar PBā€™s en supersnelle (!) betaling later was de deal helemaal rond.

Een transactie uit het boekje, bedankt!

3 likes

Er kwam mij ten ore vanuit hetzelfde circuit dat Bas @Kiek wellicht wel iets kwijt wilde. :slightly_smiling_face: Dus maar meteen een apje en afgesproken op onze inmiddels vaste plekā€¦in het :sunny: :sunglasses: Zeer aangenaam en gezellig zoals altijd! Daffie is weer voorzien van een mooie DA36 op staalā€¦:+1:

3 likes

Een week (of 2) geleden een horloge verkocht aan Kiek. Snelle communicatie en de volgende dag heeft hij het horloge opgehaald.
Betaling was de volgende dag binnen. Nog Bedankt.

1 like

Ik heb vorige week mijn speedmaster verkocht aan @Kiek. De communicatie verliep bijzonder soepel en we hebben nog even kunnen bijkletsen over de gezamenlijke hobby.

Bedankt Bas!

1 like