Kiek

Zojuist een Omega brick bracelet verkocht aan Bas @Kiek en nog even gebabbeld over de gezamenlijke hobby.
Prima vent, snelle reacties op berichten en prettige afhandeling.
Het is prima handelen met Bas.

1 like

2 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Kiek :thumbsup:

Zojuist heeft @Kiek (Bas) een horloge overgenomen.

Erg vlotte en duidelijke communicatie, diezelfde avond nog afgesproken en hij stond al direct klaar met zijn bankieren app :wink:

Al met al een goede, betrouwbare koper!
Tot de volgende keer!

2 likes

Zojuist een horloge aan @kiek verkocht. Helemaal prima! contact via pb, maken van de afspraak en de overdracht ging allemaal vlot en vriendelijk. Aanrader dus! :ok_hand:
Bas, veel plezier met het horloge!

1 like

Vandaag horloge verkocht aan Bas (@kiek). Prettige communicatie en vlotte deal. Aardige kerel bovendien. Aanrader!

1 like

Horloge overgenomen van @Kiek: exact volgens beschrijving, zeer goede communicatie. Komt afspraken na.
Aanrader!!

1 like

Weer een puike deal met Bas vanavond. Bedankt weer en tot de volgende keer!

1 like

@Kiek heeft een bandje van mij overgenomen, snelle en fijne deal! Aanrader! :thumbsup:

1 like

Vandaag een mooi horloge van @Kiek overgenomen. Ergens “in het midden” afgesproken en onder het genot van een kop koffie de deal gemaakt en natuurlijk over elkaars interesse’s kunnen praten.

Bas, bedankt!

2 likes

@Kiek

Bas heeft van mij een Rainer horlogedoos overgenomen. Communicatie was erg plezierig en verliep vlot, en betaling was ook meteen geregeld.

Top! :thumbsup:

1 like

Horloge overgenomen van Bas. Uitstekende ervaring, alles prima verlopen.

Horloge overgenomen van @kiek. Horloge precies zoals omschreven, soepele communicatie, lekkere kop koffie. Daarnaast even leuk de mooie collectie kunnen bekijken, top.

Aanrader!

Mijn pa belde vanuit de auto dat hij een horloge van Kiek had overgenomen. Helemaal in zijn nopjes met een hippe duiker. Was er zelf dan niet bij maar hij was zeer te spreken over je Bas!

2 likes

Nou dat was dus ook eenmalig. Kiek en ik hebben zojuist een zeer schimmige deal bij een nog foutere McDonald’s gesloten, over een niet nader te noemen horloge. Ik ben een poot uitgedraaid, daar lusten de honden geen brood van en bij thuiskomst bleken het valse Oost-Europese Slotty’s te zijn. Maar die geef ik dan wel bij de plaatselijke Aldi uit. Nee dit nooit meer.

Even serieus: een super aardige vent die Kiek en net als ik (en vele anderen waarbij @anon50762135EV en @Motormuis een eervolle vermelding verdienen) een rasechte flipperaar. Heel veel plezier met dit NOGMAALS niet nader te noemen horloge!

Jeroen

3 likes

Haha die zag ik in het kader van deze deal even niet aankomen :joy:

3 likes

@kiek aka Bas is een fijne koper!

1 like

Bandje verkocht aan @Kiek. Snelle reacties en dito betaling. Dikke prima dusđź‘Ť

1 like

Damasko DA46 verkocht aan Bas…leuke snelle deal en gezellige overdracht bij mij thuis.

:thumbsup:

1 like

Van Bas een horlogedoos (Rainer) gekocht; Eerlijke kloppende omschrijving, geen gezever en een nette deal. :+1:

1 like