Ik zit beetje te twijfelen tussen deze twee horloges, de Maen Manhattan 40 of de Junghans diplomat. Wat zijn jullie gedachten over deze 2? Of misschien vergelijkbare ideeën.
def junghans, vindt die maan echt niet mooi
Mijn gedachte is dat je het best voor de Junghans kunt kiezen.
Ik vind de Maen mooier, maar iets in mij zegt toch de Junghans
Wil een keer iets anders hier laten zien als seiko haha… Niks mis met seiko hoor!
Ik zou voor de Junghans gaan.
Het merk heeft een mooie historie.
Maen is een nieuw merk en moet zich nog bewijzen.
Het zijn alletwee quartz horloges, automaat is leuker.
Ok, inhoudelijk dan: Ik zou beide horloges zelf niet kiezen, maar als ik de merken beschouw dan heeft Junghans zijn sporen in de horlogerie al ruimschoots verdiend en is Maen een nieuwkomer op de markt die mij met hun verhaal niet hebben kunnen overtuigen. Over de geleverde kwaliteit zijn de meningen verdeeld, maar volgens mij nooit jubelend.
️ luister naar deze man ,alleen maar goede ideeen
Mijn beste,
Ik zou gaan voor de Junghans!!
Ziet er schitterend uit. En “wat een fraai datumvenster”.
Doch voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.
Orologio Signaturis Temporis
Indd jammer over Maen dat de meningen zo verschillen. Zo komen ze nooit op de kaart haha
Hamilton ook sjiek maar is ook iets wat je hier vaak tegen komt.
Eens.
Ik heb een tijdje geleden serieus nagedacht over de Maen Hudson met witte dial, maar door negatieve berichten toch maar niet gedaan. Jammer, want ik vind het horloge er erg gaaf uitzien!
Heb dat ook al wel voorbij zien komen, zowel de afwerking als andere probleempjes. Vind de Maen persoonlijk wel wat hebben maar ja die berichten allemaal phoe he.
Ik heb zelf de maen en vind het een prima horloge! Ik moet wel bekennen dat ik de Junghans misschien wat mooier vind. Weet wel dat er voor beide merken soms aanzienlijke kortingen te vinden zijn!
Qua looks, 100% de junghans! Heel mooi horloge.
Voor de rest kan ik je helaas niet veel vertellen, zelf geen ervaring met deze horloges.
Is het een horloge met prima looks lijkt me!