38mm lijkt klein maar hoort bij het ontwerp… je zou m eens moeten passen en kijken hoe die staat… en ja ze zijn duurder nieuw…
Deze is 40mm en kost 475 bij de Bijenkorf zag ik …
38mm lijkt klein maar hoort bij het ontwerp… je zou m eens moeten passen en kijken hoe die staat… en ja ze zijn duurder nieuw…
Deze is 40mm en kost 475 bij de Bijenkorf zag ik …
De Junghans, zonder twijfel.
Doe wat onderzoek op Google en het zal je snel duidelijk worden waarom.
Ik ben erg blij met de Maen.
Heb ernaast ook de Hudson 38 in midnight blue, ook een topper!
Fijn merk met uitstekende service!
Ps. Nog nooit een andere Maen in het wild tegengekomen, dat is ook wel wat waard vind ik
Nobrainer: Junghans.
gr, HJR
Ik draag een Nederlands horloge-initiatief als Maen best een warm hart toe maar tegen Junghans leggen ze het wat mij betreft af, m.n. op (voorspelbaar) historie, merkbeleving en ook wel de bewezen betrouwbaarheid.
Zou zelf wel eerder voor een klassieke Meister of Max Bill gaan.
Wat bedoel je precies met merkbeleving?
Die Junghans synchroniseert wel automatisch met de atoomklok in Duitsland en verspringt automatisch van zomer- naar wintertijd en vice versa. Lijkt me een fijne toevoeging.
Anders misschien een Citizen Super Titanium:
Titanium kast en band, eco-drive uurwerk en door z’n formaat misschien wat meer compatibel met je polsen.
Dilemma 2, ik neig steeds meer naar de Junghans maar dan… de witte of de zwarte? Haha moeilijk maar, ik denk dat bij de witte de details op de wijzerplaat mooier uitkomt. Kan ook niet echt ergens duidelijkere foto’s/video vinden.
Daaristieweer…
Dit is ook wel een leuke ‘smartwatch’ met traditionele uitstraling, Kronaby :
Junghans.
Mooi die big date.
Maen heeft nul geschiedenis en zo’n
maan complicatie vind ik in de meeste gevallen poppenkast.
Wit!
Heb gekozen voor de zwarte Junghans na veel wikken en wegen. Het merk spreekt me toch net iets meer aan op een één of andere manier. En met zwarte wijzerplaat heb al een horloge met witte wijzerplaat. Ik zal foto’s maken zodra ik de horloge heb ontvangen.
Bedankt voor de hulp en jullie meningen.
Junghans! Merk met smoel! (Zelf heb ik afgelopen jaar een Maen met witte wijzerplaat gescoord. Daar ben ik heel tevreden over, maar desondanks, in dit geval: Junghans!)
Het gevoel dat het merk bij je oproept. Dat gevoel zou bij mij positiever zijn voor Junghans dan voor Maen.
Het horloge was helaas niet meer op voorraad dus ik heb mijn geld retour gekregen helaas.
Mocht je toch de Maen willen, hij is nu nog goedkoper. Bij Brandfield 156,40** euro inclusief verzenden en gratis retour.
**met 5 euro nieuwsbrief korting.
Thnx voor de heads-up ik heb ondertussen iets heeeeeeeeel anders gekocht. Zit erop te wachten. Als ik de horloge heb maak ik wel een NA topic.