Kiezen

Kan niet kiezen tussen deze vier…ik vind ze alle vier technisch zeer interessant. Wie zouden jullie kiezen dan niet kijken naar de buitenkant maar naar de techniek in het binnenste wat gebruikt wordt. De buitenkant vind ik persoonlijk niet zo belangrijk.

Tissot T-Touch Expert (nieuw model), Seiko Velatura , Citizen Super Chrono, Rado multi.

Alleen de T-Touch heeft unieke techniek van binnen.

Citizen-techniek is overal te koop.
Rado is leuk, maar de Tissot 7-functions had dat al jaren geleden.
Seiko is pracht-techniek, maar levert je als gebruiker niet iets aparts op. Alleen een goed horloge natuurlijk.

Ik zou voor de Tissot OF de Seiko gaan.

Persoonlijk zou ik de Seiko nemen. Maar dat is dan mijn keuze :slight_smile:

Heb recent de velatura besteld, mijn keuze moge dus duidelijk zijn. Zeker met de huidige koers van de pond een erg interessant horloge. Hoop hem komende week binnen te hebben, kan je er dan meer over vertellen. Vind persoonlijk die Rado niet echt in het rijtje passen, is een totaal andere klok. De Citizen is voor mij een beetje too much. Succes met je keuze!

vind de tissot wel mooi kan alleen die rado niet plaatsen vind hen er niet echt tussen passen.Daar integen vind ik de rado sintra dan wel een topper past ook er mooi in thuis zonder goud.

ps een suunto heeft ook zulke functies en draagt heerlijk

Mijn beste,

In ieder geval niet het ‘Rado’ horloge.
Wat dan wel: 1e keus de Tissot T-Touch, 2e de Seiko Velatura.
Succes met je keuze!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ja inderdaad de Rado wordt het niet het milti systeem is ook bij veel andere horloges te vinden en dus niet uniek. En zoiets als van de Citizen heb ik al een keer gehad. Dus het gaat nu tussen de Seiko en Tissot met een kleine voorsprong voor de Tissot. We komen er wel uit…:wink:

Je kunt eens bij de juwelier beide horloges aan je pols doen. Wellicht is de keuze dan snel(ler) gemaakt. Succes ermee!!

Aleen ben ik niet gek op titanium kras veel eerder dan staal, maar ik geloof dat de Tissot expert alleen in titanium te krijgen is en ik wil wel het nieuwste model daar zijn de kinderziektes onderhand wel uit. Maar inderdaad ik zal de komende week eens naar de juwelier gaan.

Als het om de technologie gaat dan is de keuze imo snel gemaakt: Tissot T-Touch.

MVG,

Chris.

Word een moeilijke tussen de Tissot en de Seiko. Ik neig iets meer naar de Tissot, maar dit is persoonlijk. In jou geval zou dus even proberen passen etc.

Het titanium is misschien gehard, of gepolijst. Dan krast het minder.
De kinderziekte 3atm is in elk geval opgelost, deze is 10atm.

Tissot T-Touch

gr Ron

Hennie,

Als ik tussen de Tissot en de Seiko moet kiezen dan vind ik de Tissot het mooist.
Qua techniek spreekt de Kentic-technologie mij dan weer meer aan. Moeilijk.
Toch zeker allebei even gaan passen.

Mvg,

Wim

Waar zou je die Tissot (type expert) het beste en goedkoopste kunnen kopen8-)

Hennie Schreef:

Waar zou je die Tissot (type expert) het beste en
goedkoopste kunnen kopen8-)

Robbie409, hij kan vast wel iets voor je regelen.

Klopt…:~