In verschillende topics komt het voorbij, weinig tot nooit geeft iemand openlijk toe.
Fijn onder de radar is een vaak genoemde, kan fijn onder mijn mauw is ook belangrijk.
Want…
Want kom op zeg ik koop het horloge voor puur mijzelf en mijzelf alleen en ik wil niet dat anderen hem zien…GA ER NIET MEE PRONKEN.
Ons de naad uit showen in de hoekje van internet en mooie plaatjes anoniem delen op Instagram is het enige draadje om de buitenwereld te laten zien, te showen en om complimentjes binnen te harken als het om ons horloge gaat.
Is dat echt zo?
Serieus ervaar of doe jij dat zo?
Dat horloge is voor alleen maar jou? Hoeft niemand verder te zien, iets van te vinden, van te kwijlen oid?
Ok.
Even om duidelijk te zijn, JA ik koop mijn horloges voor mij en mij alleen.
Laat mij niet lijden door meningen of trends.
Maar dat neemt niet weg dat ik er trots op ben, blij mee ben, het graag laat zien om vooral de hiervoor benoemde redenen.
Ik verstop mijn horloges zelden, heb mijn mouwen altijd omhoog gestroopt.
Als ik iets nieuws gekocht heb weet iedereen om mij heen dit heel snel.
Duw het maar wat graag onder hun neus, gewoon omdat ik dan weer blij en trots als een klein kind ben! Niet om te patsen, ik ben geen 16meer!
Om oa die reden ben ik ook altijd vlug en enthousiast met een NA topic, gewoon mijn te gave nieuwe aanwinst te showen.
Dus ik vind het echt wel leuk als iemand mijn horloge opmerkt.
Er iets van zegt, goed of slecht maakt niet uit.
Ik laat het graag zien, want ik ben er trots en blij mee.
Ik ga mijn mooie horloge toch niet verstoppen en af en toe stiekem onder de mouw vandaan schuiven om te gluren naar al dat moois?
Nope, iedereen mag gewoon mee kijken naar het gene waar ik zo blij van kan worden.
MIJN horloge.
Onder de radar kan de pot op voor mij.