Het is een beetje haat liefde met deze. Eigenlijk vind ik 'm ook wel een beetje leleijk of overdreven. Eens was ik verliefd en hadden we heftige tijd, maar er zijn anderen gekomen. (niet alleen klokjes - er zijn NOG leukere zaken) Ik draag 'm dus weinig, maar dan wel met een grijs of zwart kostuum. Dan lijkt 'ie ineens 10k! En hoef ik me nooit af te vragen of de dag of datum klopt en de tijd is angstwekkend nauwkeurig. Maar meestal ligt ie thuis op op de de boekenplank en mijn automaatjes zijn er blij mee. Als je die weer eens een weekje hebt laten liggen moet de zaak weer worden ingesteld en speelt Tissot de hoofdrol.
Wegdoen? Mmm… Nou nee…Een kok doet ook zijn kookboek niet weg, toch?
Ogenblik Schreef:
Wegdoen? Mmm… Nou nee…Een kok doet ook zijn
kookboek niet weg, toch?
ik zou t al vanwege de herinneringen aan jullie heftige tijd samen al niet wegdoen. en wat je zegt, hij staat prima onder je pak, prima om die automaatje mee gelijk te zetten en ideaal voor grab&go momenten.
En als ie je verveelt kun je er altijd nog
een roodwitblauwe nato opzetten ( >X )
maar ff sereneus mooi ding dus zeker niet wegdoen he
Grtz Gerard
Mijn beste,
Op deze mooie foto,
komt de Tissot goed tot zijn recht!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Ik heb Tissot ook pas later leren waarderen. Misschien voor rijpere mannen?
Niet wegdoen, dit baken in de zee van tijd!
Hee…Marnix is ook een echte romanticus! Dat is het type dat slecht kan loslaten ( Like me…)
Gerard, misschien moet ik mezelf de spijt van het wegdoen inderdaad maar besparen. Ik las onlangs op WF veel spijtige verhalen en van de opbrengst zal ik zeker andere Perpetual kunnen kopen.
Mijn beste,
Met deze mening sta je nog een beetje alleen…
Who knows… (ik schijn al onder de definitie van ‘rijpere man’ te vallen)