Ik zag in de Kijkshop folder twee horloge-gerelateerde dingen waar ik naar op zoek was. Ten eerste zoek ik een horlogedoos met 6 horloges (bezit er nu 4), die goedkoop doch goed is. Ten tweede zoek ik een hartslaghorloge die ik kan gebruiken bij het rennen. In verband met geldnood allebei zo goedkoop mogelijk
Ten eerste zag ik in de folder een Horlogedoos met 6 stuks, goedkoop, maar wel met kunstleder en hij ziet er imo een beetje vrouwelijk uit.
Ten tweede zag ik er een spotgoedkoop hartslaghorloge, namelijk de Cresta PM30T.
Het ziet er een beetje cheap uit, maar wat wil je voor 15 euro. Heeft er iemand ervaring met dit horloge?
Ik zit over allebei te twijfelen. Zou ik de gok wagen of niet? Ik heb vooral mijn twijfels bij die Cresta, ik betwijfel of hij goed en lang zou werken, maar 15 euro is toch eigenlijk niks.
Hi,
Wat betreft die horloge doos kun je beter wat doorsparen.
Op Ebay.de zijn er al dozen te koop voor € 55 incl verzending en wel van hout en ruimte voor 15 horloges van grote afmetingen.
Is die doos van 6 vol moet je weer een nieuwe hebben en etc. etc.
Waarom moet je nou een hartslagmeter hebben? zolang je hart tikt zit je goed en als die slechter begint te tikken ben jij de eerste die het merkt.
Leg dat geld van die meter nou erbij voor een doos.
Verder groeten,
Jack
Ik ken ze voor deze prijs alleen vanaf de rikketik. De prijs was 30 óf 35 euro, weet het niet meer zeker. Ben inmiddels op de grotere kisten overgestapt (18 stuks :D)
Oei, ik weet het niet. Het is die duitse familie die altijd langs de zijkant staat in de kleine hal, met de schaaltjes met snoepjes. Misschien dat een andere member het weet?