Kijkshop

Hallo,

Ik zag in de Kijkshop folder twee horloge-gerelateerde dingen waar ik naar op zoek was. Ten eerste zoek ik een horlogedoos met 6 horloges (bezit er nu 4), die goedkoop doch goed is. Ten tweede zoek ik een hartslaghorloge die ik kan gebruiken bij het rennen. In verband met geldnood allebei zo goedkoop mogelijk :stuck_out_tongue:

Ten eerste zag ik in de folder een Horlogedoos met 6 stuks, goedkoop, maar wel met kunstleder en hij ziet er imo een beetje vrouwelijk uit.

http://www.kijkshop.nl/product/967/5220-5221/sieraden-en-horloges/bijouteriedozen/horlogedoos/

Ik zit er een beetje over te twijfelen.

Ten tweede zag ik er een spotgoedkoop hartslaghorloge, namelijk de Cresta PM30T.
Het ziet er een beetje cheap uit, maar wat wil je voor 15 euro. Heeft er iemand ervaring met dit horloge?

http://www.kijkshop.nl/product/23032/5253-5308/aanbiedingen/slim-bekeken-producten/cresta-hartslaghorloge-pm30t/

Ik zit over allebei te twijfelen. Zou ik de gok wagen of niet? Ik heb vooral mijn twijfels bij die Cresta, ik betwijfel of hij goed en lang zou werken, maar 15 euro is toch eigenlijk niks.

Wat vinden jullie ervan??

Hi,
Wat betreft die horloge doos kun je beter wat doorsparen.
Op Ebay.de zijn er al dozen te koop voor € 55 incl verzending en wel van hout en ruimte voor 15 horloges van grote afmetingen.
Is die doos van 6 vol moet je weer een nieuwe hebben en etc. etc.
Waarom moet je nou een hartslagmeter hebben? zolang je hart tikt zit je goed en als die slechter begint te tikken ben jij de eerste die het merkt.
Leg dat geld van die meter nou erbij voor een doos.
Verder groeten,
Jack

Ik heb de horlogedoos van mijn zoontje gekregen voor mijn verjaardag :slight_smile:

Wel een leuk ding voor het geld. Maar ja, maar 6 horloges . . . .

Kijk voor een nette doos eens op Kish.nl. Prijzen zijn inc. verzending en mooie kwaliteit.

:smiley: niks aan toe te voegen :smiley:

Die hartslagmeter weet ik niet. Ik heb mijn twijfels…

Maar wat de doos betreft: liever geen doos dan zo’n doos :wink:

Op de Rikketik koop je mooie houten dozen voor 6-10 stuks voor een euro of 30. Stuk mooier dan deze.

Hier een (niet al te beste) foto van een exemplaar dat ik daar gekocht heb:

Groeten,
Martin

Hele mooie doos MartinB.

En dat voor maar 30 euro?

Ik ben namelijk ook op zoek na een horlogebox voor 5 of 6 horloges.
Ik vind deze echt stukken mooier dan die op kish.nl

Zou ik zo een horlogebox ook nu ergens vandaan kunnen halen, of wachten tot de nieuwe rikketik?

bij de laatste folder van de V&D stond een doos met echt leer.ongeveer dezelfde prijs, dus…

Ik ken ze voor deze prijs alleen vanaf de rikketik. De prijs was 30 óf 35 euro, weet het niet meer zeker. Ben inmiddels op de grotere kisten overgestapt (18 stuks :D)

Groeten,

Martin

Is die dan misschien te koop MartinB? haha:D

Helaas, 1 van 6 gebruik ik nog, en de andere heeft al een bestemming. :slight_smile:

jammer, kon het proberen:P

Kent u misschien de verkoper. e-mail adres of iets dergelijks?

Oei, ik weet het niet. Het is die duitse familie die altijd langs de zijkant staat in de kleine hal, met de schaaltjes met snoepjes. Misschien dat een andere member het weet?

Anyway, 18 juli is er weer een rikketik :slight_smile:

Bedankt voor de info.

Dan wacht ik geduldig tot 19 juli en ga ik gewoon naar de nieuwe rikketik.

Zijn er veel koopjes dan, ook horloges etc?

Want dan blijf ik even doorsparen voor een mooie duiker.

Er zijn vele koopjes, in vele prijsklasses. Helaas is de Juli beurs een kleine, omdat hij in de zomervakantie valt. De andere drie zijn uitgebreider.

Groeten,

Martin