Kilometerstand als referentie nummer

Oke het is nogal nerderig… maar vorige maand stond de kilometerstand van mijn auto op 14270… precies het referentie nummer van mijn rolex explorer… helaas was ik niet in gelegenheid om gelijk de auto aan de kant te zetten en een foto van te maken…

Nu dus de vraag aan jullie om een foto te maken als je kilometerstand het zelfde is aan een referentie nummer van een horloge… (nog leuker als het kan dat het betreffende horloge er ook opstaat!)

Qua rolex is het natuurlijk leuk dat hoe ouder het horloge hoe lager de km stand is… en hoe nieuwer de rolex hoe hoger de km stand is

2 likes

Je maakt een grapje toch?

27 likes

20 likes

:joy:

Ik kom over een jaar of twintig wel even een foto posten.

3 likes

:joy::joy::joy:

:face_with_hand_over_mouth:

Eerst even een nieuw vehikel aanschaffen dan maar.

1 like

Ik wil ook een nieuwe auto rijden en een Rolex dragen :sleepy::sleepy:

4 likes

Ha het ref.nr. van m’n Speedy is 31130423001005.
Één zekerheidje is dat ik zoveel km’s nimmer ga rijden :grin:

7 likes

Met een beetje geluk compenseert die Rollie het waardeverlies van die auto zodra je de motor start :joy:

Ik dacht het, jij zegt het😂

1 like

267824km, dus als iemand zich geroepen voelt.

Ik hoop eerste kwartaal volgende jaar mijn 126334 te krijgen. 12 oktober krijg ik mijn nieuwe auto, en ik rij ongeveer 45k per jaar.
3 augustus 2023 moet ik een foto maken, kan er een dagje naast zitten natuurlijk :slight_smile:

8 variabelen…
En dan is het zelfs jou, ondanks het autistiforme momentje, nog niet gelukt om er een foto van te maken :laughing:

Hahahaha, wat een geniale ingeving voor een topic!

Bestaat er een horloge met referentie 155738? Ik heb hem dringend nodig voor een foto, want het gaat regenen de komende dagen :rofl:

1 like

1 like

Ik begrijp niet waarom iedereen zo verbaasd is. Zo rond 20:00 uur is een prima tijd om in straalbezopen toestand een topic te starten.

14 likes

Nou vooruit een poging dan…
ja ik geef toe, twee verschillende foto’s, ik vond het al heel wat

6 likes

Ik heb wel een “NET NIET” voor je…

image

6 likes

Moet ik nu een horloge typenummer zoeken bij mijn kilometerstand, of andersom? :smirk: