Kilometerstand als referentie nummer

8 variabelen…
En dan is het zelfs jou, ondanks het autistiforme momentje, nog niet gelukt om er een foto van te maken :laughing:

Hahahaha, wat een geniale ingeving voor een topic!

Bestaat er een horloge met referentie 155738? Ik heb hem dringend nodig voor een foto, want het gaat regenen de komende dagen :rofl:

1 like

1 like

Ik begrijp niet waarom iedereen zo verbaasd is. Zo rond 20:00 uur is een prima tijd om in straalbezopen toestand een topic te starten.

14 likes

Nou vooruit een poging dan…
ja ik geef toe, twee verschillende foto’s, ik vond het al heel wat

6 likes

Ik heb wel een “NET NIET” voor je…

image

6 likes

Moet ik nu een horloge typenummer zoeken bij mijn kilometerstand, of andersom? :smirk:

Kan het nog gekker

net zo lang doorrijden totdat de kilometerstand overeenkomt, succes ! Bij Denemarken rechtsaf !

1 like

Fantastisch onderwerp! Allemaal jaloezie van lui die zoiets origineels niet kunnen verzinnen en dan op de tour van “wat is dit nou weer?” gaan. Mijn steun heb je.
Verder niets te melden. Ga “Van onschatbare waarde” kijken.

4 likes

Goed blijven onderhouden :joy:

1 like

Daag ze aub niet uit :rofl:

1 like

#ikdoenietmeermee factor😜

De kans is groot dat ik het vergeet, maar 145.022 is haalbaar nu ik op 97.000 sta :joy:

2 likes

Meg mij aqua terra en scooter kom ik er niet :rofl:

Die vintage Omega’s hebben helaas van die lage nummers die beginnen met 1xx.xxx… Ben ik al lang voorbij. Helaas moet ik nog een slordige 300k voordat ik bij m’n Tag Heuer 2000 ben (917.013). Dus ik zoek dit topic over een aantal jaren nog wel eens op :wink:

huh

2 likes

vomit

1 like

En, was het leuk ?

2 likes

Probeer eens stappenteller en referentienummer :wink:

1 like