Kinetic

Nee die mag blijven , word alleen bij speciale gelegenheden gedragen

:+1:t2:

Mijn kinetic is mijn toolwatch.Maar ik kan niets eraan doen. Eens een keer op 10 jaren de accu vervangen, dat is alles. Niets veel te vertellen.


Ah, en deze ook die ik vergeten had.

1 like

Ik heb zelf ( nog steeds ) de zwarte variant, de snp011 en zit er wel eens over te denken om een mooie witte erbij te krijgen.

De bovenste is een ander forum lid blij mee gemaakt andere worden nog wel eens gedragen echter de BFK blijft een prettig horloge kan tegen een stootje.

2 likes

Ja Kinetic prachtig lange gangreserve!
En een mooie horloge winder !


Echt leuk allemaal om te zien​:star_struck::+1:t2:Helaas kan ik zelf nog geen foto’s plaatsen :frowning:

Sommige emoji’s worden omgezet in woorden. Vreemd en excuus!

Je moet er een spatie voorzetten :wink::wink: anders pakt ie m niet:crazy_face:.

Auto relay is super. Helaas alweer een hele tijd geleden verkocht

Philips led lamp lader?
Heb geprobeerd met tandenborstel lader maar werkte niet.

Ja dat is een Philips lamp lader werkt heel goed.

1 like

:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Behalve Seiko en zusje Pulsar

Zijn er ook andere merken die gebruik maken v Kinetic achtige techniek.

Ventura doet dat met n digitale display.

Citizen dacht voor de luie mensen die de hele dag liggen te bakken om n eco drive duo uit te brengen, zodat de zonnecellen t werk kunnen doen.

Ook de Zwitsers dachten dat dit misschien wel eens the next best thing zou kunnen worden en kwamen met hun eigen versieb zoals de Omegamatic.

En Swatch met hun Autoquartz.

Ik vind t altijd jammer dat kinetic techniek weinig gebruikt wordt voor meer smartwear. Voor zo ver ik weet is Squent de enige die deze techniek in smartwear heeft verwerkt.
Het probleem is waarschijnlijk de dikte/formaat door het opeenstapelen v t rotor mechanisme en de overige smart hardware.

1 like