Kinetic

Volgens de handleiding (te downloaden op http://www.seiko.nl ) is het inderdaad één maand.

Ruud

Ruud, “Confusion” zal waarschijnlijk de Engels sprekende tak van de uit China afkomstige Confusius (Chinees: ¿××Ó, pinyin: k¨¯ngz¨«; Kantonees: Hong Chie 551 v.Chr. - 479 v.Chr.) zijn geweest. Ik ken hem in ieder geval niet, maar wat ik graag van je zou willen weten is wat jouw wijsgeer/filosoof Confusion voor wijze gedachten-spinsels heeft als je 54 horloges hebt.
Btw. Ik vraag me tevens af bestond de horloge in zijn tijd toen al. Anyway ik dank voor de tip.

Ruud, “Confusion” zal waarschijnlijk de Engels sprekende tak van de uit China afkomstige Confusius (Chinees: ¿××Ó, pinyin: k¨¯ngz¨«; Kantonees: Hong Chie 551 v.Chr. - 479 v.Chr.) zijn geweest. Ik ken hem in ieder geval niet, maar wat ik graag van je zou willen weten is wat jouw wijsgeer/filosoof Confusion voor wijze gedachten-spinsels heeft als je 54 horloges hebt.
Btw. Ik vraag me tevens af bestond de horloge in zijn tijd toen al. Anyway ik dank je voor de tip.

Confusion is de verwarde achter-achter-achter neef van Confusius, die al in zijn vroege jeugd naar Engeland is verhuisd :smiley:

Ik heb hem zojuist gevraagd hoe het zit: als je met één horloge de tijd weet, en met twee al gaat twijfelen, hoe zit het dan met 54? Zijn antwoord: Die man beschikt altijd over de juiste tijd, hij is alleen een dag bezig om uit te zoeken op welk horloge hij moet kijken :wink:

Ruud

Ha ha ha, ok nu weet ik tenminste waar -kinetisch gezien- de klepel hangt!!!