Zit gewoon weer wat tijd te verdoen en al zoekende naar een oranje g-shock… (tja…) kwam ik de GX56-4ADR tegen… Nu blijkt dat een nog dikker en groter model te zijn… ook wel KING G-SHOCK genaamd. (Wist ik veel!)
Nu wilde ik weten of er iemand ervaring heeft met dit horloge? Het gaat me dan ook om het formaat (dus ook in andere kleuren). Is dit te dragen voor de fun? Of kan je zo het rariteiten kabinet in met dit om je pols?
Ik heb er zelf geen ervaringen mee maar het is onder G-Shock fans een echt cult model. Hij is erg groot. Ik heb hem nog nooit gepast maar ik denk dat hij voor mijn pols iets te fors is. Reakties zul je er altijd op krijgen positief of negatief het gaat erom wat jij leuk vind. Ik draag sosm ook fel gekleurde en grote exemplaren. Wat iedereen daar van vindt kan me niet boeien.
Hij is ook onder een overhemd te dragen als je de film MI3 mag geloven.
Ik zat een beetje te hopen op jou g-shock kennis (of die van Joost…)
Ik vind die oranje erg vet, maar wel weer 140,- euro voor slechts “erbij”… Nu kan ik um best veel dragen, op het werk geen probleem… maar toch. Ik zou het tof vinden als er een dw-5600 in het oranje was.
Ik vind de Oranje kleur van de King-G meer naar rood neigen. De mods zijn weer echt oranje. Ik heb zelf deze gehad en die was echt mooi oranje.
Verder zijn er nog wel andere nieuwe oranje modellen.
GA150
GLX150
Zoals je misschien aanvoelt ben ik wel weg van de 5600 serie (kastvorm). De eerste welke jij post, volgens mij de 6900 serie vind ik dan weer minder. Net een ingedeukt ei :D. Al vind ik de negatieve display weer erg gaaf!
Tja dan kun je twee dingen doen. Op zoek gaan naar het summer gradation model. De DW-5600LC-4 Dit model was uit 2007 en is heel heel erg zeldzaam.
Of gewoon deze kopen en op zoek gaan naar een oranje band en bezel. De bezel wordt het moeilijkste te vinden denk ik.
Zoals je misschien aanvoelt ben ik wel weg van de
5600 serie (kastvorm). De eerste welke jij post,
volgens mij de 6900 serie vind ik dan weer minder.
Net een ingedeukt ei :D. Al vind ik de
negatieve display weer erg gaaf!
ik heb er een aantal gehad maar die zijn ook weer gegaan …vind het wel een leuke dikke klok maar het draagt vrij stug en niet heel gemakkelijk.
als je bijv in deze tijd van het jaar je vest of trui uit wilt trekken moet je eerst je horloge afdoen anders gaat de boord er bijna niet overheen
ben persoonlijk erg weg van deze nieuwe versie mudman, is ook geen kleine klok maar draagt wel prettiger, maar voor in de zomer kan de GX-56 ook prima.