Dit is toch wel indrukwekkend…
[video]http://www.youtube.com/watch?v=RWQNoVu3_Fk&feature=player_embedded[/video]
Mijn beste,
Ik dacht even, toen ik het letterlijk hoorde kraken, “dit loopt fout af!!
Doch de G-Shock heeft de ‘schok’ met verve doorstaan.
Heb jij zelf deze test gedaan Andre??
Orologio Signaturis Temporis.B)-
dat ze er tegen kunnen is natuurlijk mooi, maar je zult toch wel wat op de achterdeksel kunnen zien van de stenen …en daar ben ik dan toch te zuinig voor 
de mijne is inmiddels net als de frogman een hydro geworden…

Tissot62 Schreef:
Mijn beste,
Ik dacht even, toen ik het letterlijk hoorde
kraken, “dit loopt fout af!!
Doch de G-Shock heeft de ‘schok’ met verve
doorstaan.Heb jij zelf deze test gedaan Andre??
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Nee hoor. Ondanks dat ze ijzersterk zijn ben ik toch zuinig op mijn horloges. De test is Door Rogier Koertshuis gedaan van Kish.nl. Hij heeft onlangs voor het forum een mooie kortingsactie geregeld.
maar… is de VW bus nog heel? 
Groeten,
Martin
Altijd leuk wat men er allemaal mee doet. Bij een presentatie onlangs, lieten ze de nieuwe modellen uit een bak naar beneden vallen (zoiets als dat ze ballonnen loslaten en in de zaal valt). Tja, dat kun je natuurlijk alleen met G-shocks.
Huh, alleen met G-shocks?? Ik kan dat ook met mijn Seamaster… alleen kan dat maar één keer:D:D
Tssss, die test stelde niks voor. Volgens mij was die Transporter niet vol geladen… 
een autoband met G-shock afdruk in spiegelschrift: ook origineel 
groet
Orisfan
seamaster Schreef:
dat ze er tegen kunnen is natuurlijk mooi, maar je
zult toch wel wat op de achterdeksel kunnen zien
van de stenen …en daar ben ik dan toch te zuinig
voor
de mijne is inmiddels net als de frogman een hydro
geworden…
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro2.jpg
kun je me uitleggen hoe dat in zijn werk gaat, je kan toch een horlogekast met electronika niet met olie vullen, en doe je dat zelf, of laat je dat doen.
en dan nog, wat is de meerwaarde ervan om de kast met olie te vullen, de meeste komen niet dieper als het afwasbakkie in het aanrecht.
ben toch wel nieuwschierig joost.
grt arie.
ik vind deze test vrij soft om eerlijk te zijn, dit kan met een seiko ook zonder dat ie stuk gaat, had het mooier gevonden als ze het met een rupsvoertuig hadden gedaan;)
arie Schreef:
seamaster Schreef:
dat ze er tegen kunnen is natuurlijk mooi, maar
je
zult toch wel wat op de achterdeksel kunnen
zien
van de stenen …en daar ben ik dan toch te
zuinig
voor
de mijne is inmiddels net als de frogman een
hydro
geworden…http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro2.jpg
kun je me uitleggen hoe dat in zijn werk gaat, je
kan toch een horlogekast met electronika niet met
olie vullen, en doe je dat zelf, of laat je dat
doen.
en dan nog, wat is de meerwaarde ervan om de kast
met olie te vullen, de meeste komen niet dieper
als het afwasbakkie in het aanrecht.
ben toch wel nieuwschierig joost.grt arie.
Hoi Arie,
als je een een casio met solar hebt (zodat hij niet meer los hoeft voor een eventuele batterij wissel) kan je hem vullen met siliconen olie die bijv gebruikt wordt voor van die radiografisch bestuurbare auto’s.
ik doe het btw idd zelf …
en het voordeel is dat hij veel meer druk aankan dan de 20bar wat hij nu heeft …en zoals bijv dutchguy nu aanbied is zijn hydro getest tot ik meen 1200m…
ik vind het geinig omdat er dan af en toe een luchtbelletje voorbij komt en je ziet verschil … net als bij bijv een UX / EZM2.
via deze link heb ik ook de info verkregen …
http://mygshock.com/2008/10/13/g-shock-hydro-conversion-pressure-test-2/
mvrgr Joost
voor

en na, hier is duidelijk verschil te zien in het rood …en het meer 1 geheel met het dieperliggende display (beetje lastig vanaf een foto uit te leggen.



een frogman zou ik zelf niet meer doen , das helaas wat lastiger …
seamaster Schreef:
arie Schreef:
seamaster Schreef:
dat ze er tegen kunnen is natuurlijk mooi,
maar
jezult toch wel wat op de achterdeksel kunnen
zien
van de stenen …en daar ben ik dan toch te
zuinig
voor
de mijne is inmiddels net als de frogman een
hydro
geworden…http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro2.jpg
kun je me uitleggen hoe dat in zijn werk gaat,
je
kan toch een horlogekast met electronika niet
met
olie vullen, en doe je dat zelf, of laat je dat
doen.
en dan nog, wat is de meerwaarde ervan om de
kast
met olie te vullen, de meeste komen niet dieper
als het afwasbakkie in het aanrecht.
ben toch wel nieuwschierig joost.grt arie.
Hoi Arie,
als je een een casio met solar hebt (zodat hij
niet meer los hoeft voor een eventuele batterij
wissel) kan je hem vullen met siliconen olie die
bijv gebruikt wordt voor van die radiografisch
bestuurbare auto’s.
ik doe het btw idd zelf …
en het voordeel is dat hij veel meer druk aankan
dan de 20bar wat hij nu heeft …en zoals bijv
dutchguy nu aanbied is zijn hydro getest tot ik
meen 1200m…
ik vind het geinig omdat er dan af en toe een
luchtbelletje voorbij komt en je ziet verschil …
net als bij bijv een UX / EZM2.
via deze link heb ik ook de info verkregen …
http://mygshock.com/2008/10/13/g-shock-hydro-conve
rsion-pressure-test-2/mvrgr Joost
voor
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56macro2.jpg
en na, hier is duidelijk verschil te zien in het
rood …en het meer 1 geheel met het dieperliggende
display (beetje lastig vanaf een foto uit te
leggen.
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro2.jpg
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro1.jpg
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/fro
ggy1.jpg
een frogman zou ik zelf niet meer doen , das
helaas wat lastiger …
Nou ik ga mijn G-Shocks niet Botoxen hoor. 
dreski Schreef:
seamaster Schreef:
arie Schreef:
seamaster Schreef:
dat ze er tegen kunnen is natuurlijk mooi,
maar
jezult toch wel wat op de achterdeksel kunnen
zien
van de stenen …en daar ben ik dan toch te
zuinig
voor
de mijne is inmiddels net als de frogman
eenhydro
geworden…
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro2.jpg
kun je me uitleggen hoe dat in zijn werk
gaat,
jekan toch een horlogekast met electronika niet
met
olie vullen, en doe je dat zelf, of laat je
datdoen.
en dan nog, wat is de meerwaarde ervan om de
kast
met olie te vullen, de meeste komen niet
dieperals het afwasbakkie in het aanrecht.
ben toch wel nieuwschierig joost.grt arie.
Hoi Arie,
als je een een casio met solar hebt (zodat hij
niet meer los hoeft voor een eventuele batterij
wissel) kan je hem vullen met siliconen olie
die
bijv gebruikt wordt voor van die radiografisch
bestuurbare auto’s.
ik doe het btw idd zelf …
en het voordeel is dat hij veel meer druk
aankan
dan de 20bar wat hij nu heeft …en zoals bijv
dutchguy nu aanbied is zijn hydro getest tot ik
meen 1200m…
ik vind het geinig omdat er dan af en toe een
luchtbelletje voorbij komt en je ziet verschil
…
net als bij bijv een UX / EZM2.
via deze link heb ik ook de info verkregen …http://mygshock.com/2008/10/13/g-shock-hydro-conve
rsion-pressure-test-2/
mvrgr Joost
voor
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56macro2.jpg
en na, hier is duidelijk verschil te zien in
het
rood …en het meer 1 geheel met het
dieperliggende
display (beetje lastig vanaf een foto uit te
leggen.http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro2.jpg
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro1.jpg
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/fro
ggy1.jpg
een frogman zou ik zelf niet meer doen , das
helaas wat lastiger …Nou ik ga mijn G-Shocks niet Botoxen hoor.
het is me helemaal duidelijk… bedankt voor de duidelijke uitleg joost,
maar wat ik nog niet helemaal snap is dat de module gewoon in een horlogekast lig die vol met olie zit, kan de electronika daar dan tegen, of komt het niet in de module zelf.
Ja, deze test vind ik nog vrij beschaafd. Je ziet op bijv. Youtube nog wel meer van dit soort filmpjes, en in sommige gevallen worden die klokjes toch écht zwaar getest. Het leuke is dat G-Shocks het allemaal moeiteloos doorstaan! 
arie Schreef:
dreski Schreef:
seamaster Schreef:
arie Schreef:
seamaster Schreef:
dat ze er tegen kunnen is natuurlijk
mooi,maar
je
zult toch wel wat op de achterdeksel
kunnenzien
van de stenen …en daar ben ik dan toch
tezuinig
voor
de mijne is inmiddels net als de frogman
eenhydro
geworden…
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro2.jpg
kun je me uitleggen hoe dat in zijn werk
gaat,
jekan toch een horlogekast met electronika
nietmet
olie vullen, en doe je dat zelf, of laat je
datdoen.
en dan nog, wat is de meerwaarde ervan om
dekast
met olie te vullen, de meeste komen niet
dieperals het afwasbakkie in het aanrecht.
ben toch wel nieuwschierig joost.grt arie.
Hoi Arie,
als je een een casio met solar hebt (zodat
hijniet meer los hoeft voor een eventuele
batterijwissel) kan je hem vullen met siliconen olie
die
bijv gebruikt wordt voor van die
radiografischbestuurbare auto’s.
ik doe het btw idd zelf …
en het voordeel is dat hij veel meer druk
aankan
dan de 20bar wat hij nu heeft …en zoals bijv
dutchguy nu aanbied is zijn hydro getest tot
ikmeen 1200m…
ik vind het geinig omdat er dan af en toe een
luchtbelletje voorbij komt en je ziet
verschil
…net als bij bijv een UX / EZM2.
via deze link heb ik ook de info verkregen
…http://mygshock.com/2008/10/13/g-shock-hydro-conve
rsion-pressure-test-2/
mvrgr Joost
voor
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56macro2.jpg
en na, hier is duidelijk verschil te zien in
het
rood …en het meer 1 geheel met het
dieperliggende
display (beetje lastig vanaf een foto uit te
leggen.http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro2.jpg
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro1.jpg
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/fro
ggy1.jpg
een frogman zou ik zelf niet meer doen , das
helaas wat lastiger …Nou ik ga mijn G-Shocks niet Botoxen hoor.
het is me helemaal duidelijk… bedankt voor de
duidelijke uitleg joost,
maar wat ik nog niet helemaal snap is dat de
module gewoon in een horlogekast lig die vol met
olie zit, kan de electronika daar dan tegen, of
komt het niet in de module zelf.
olie werkt isolerend en zolang dat dat niet geleidend is gaat dat
seamaster Schreef:
arie Schreef:
dreski Schreef:
seamaster Schreef:
arie Schreef:
seamaster Schreef:
dat ze er tegen kunnen is natuurlijk
mooi,maar
je
zult toch wel wat op de achterdeksel
kunnenzien
van de stenen …en daar ben ik dan
toch
tezuinig
voor
de mijne is inmiddels net als de
frogmaneen
hydro
geworden…
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro2.jpg
kun je me uitleggen hoe dat in zijn werk
gaat,
jekan toch een horlogekast met electronika
nietmet
olie vullen, en doe je dat zelf, of laat
jedat
doen.
en dan nog, wat is de meerwaarde ervan om
dekast
met olie te vullen, de meeste komen niet
dieperals het afwasbakkie in het aanrecht.
ben toch wel nieuwschierig joost.grt arie.
Hoi Arie,
als je een een casio met solar hebt (zodat
hijniet meer los hoeft voor een eventuele
batterijwissel) kan je hem vullen met siliconen
oliedie
bijv gebruikt wordt voor van die
radiografischbestuurbare auto’s.
ik doe het btw idd zelf …
en het voordeel is dat hij veel meer druk
aankan
dan de 20bar wat hij nu heeft …en zoals
bijvdutchguy nu aanbied is zijn hydro getest
tot
ikmeen 1200m…
ik vind het geinig omdat er dan af en toe
eenluchtbelletje voorbij komt en je ziet
verschil
…net als bij bijv een UX / EZM2.
via deze link heb ik ook de info verkregen
…http://mygshock.com/2008/10/13/g-shock-hydro-conve
rsion-pressure-test-2/
mvrgr Joost
voor
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56macro2.jpg
en na, hier is duidelijk verschil te zien
inhet
rood …en het meer 1 geheel met het
dieperliggende
display (beetje lastig vanaf een foto uit
teleggen.
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro2.jpg
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/gx-
56hydro1.jpg
http://i47.photobucket.com/albums/f164/Patjo98/fro
ggy1.jpg
een frogman zou ik zelf niet meer doen ,
dashelaas wat lastiger …
Nou ik ga mijn G-Shocks niet Botoxen hoor.
het is me helemaal duidelijk… bedankt voor de
duidelijke uitleg joost,
maar wat ik nog niet helemaal snap is dat de
module gewoon in een horlogekast lig die vol
met
olie zit, kan de electronika daar dan tegen, of
komt het niet in de module zelf.olie werkt isolerend en zolang dat dat niet
geleidend is gaat dat
oke, ik snap m helemaal nu. bedankt voor alle uitleg joost, niet dat ik het ook ga doen hoor, ik ben zo een persoon die wat probeert dat het helemaal mis gaat, je kan er de klok op gelijk zetten dat als ik het zou doen het hele horloge verziek, en dat je m zo de prullenbak in kan gooien;)