King Quartz only

In de only-hausse een kleine bijdrage: de mooiste en beste quartz horloges ever : Seiko King Quartz.
Oh oh oh wat zijn ze mooi, quartz, elke quartz is sowiso al 300 (driehonderd) maal accurater dan een automaat, maar da’s logisch, je vergelijkt toch een stoomlocomotief met een Shinkansen, geen vergelijk.
Nou ja, ieder zijn ding. Hier wat plaatjes van mn King Quartz 0852.8020 uit 1976.
Eerlijk zeggen, hoé mooi, hoé GS is de dail !
En dan de Taro Tanaka-case, mooi, mooi, mooi !
Geweldig die man met zn holistische benadering.

Drop snel je eigen KQ foto’s hieronder !

9 likes

2 likes

Niet echt populair, KQ, maar op een dag…

Jaaaaa ! De eerste bandenwissel van 2019

1 like

Volgens mij samen met de GS en Grand Quartz horloges toch een van de meest populaire modellen hier.

Maar inderdaad, tegen het Grand Seiko geweld vallen ze een beetje weg. Wel fraaie horloges met een mooie historie!

Toch zou ik voor een Grand Quartz of Grand Seiko gaan zelf. Maar dat is misschien nog meer vanwege de reputatie dan vanwege de kwaliteit.

1 like

3 likes

Mijn KQ op originele en op BoR bracelet.

5 likes

3 likes

Mooi ding. Zo een heb ik er ook gehad en denk nog wel eens met spijt terug aan de verkoop. Maar ik vind hem op de originele stalen eigenlijk echt 10x mooier dan op de bor :zipper_mouth_face:

3 likes

1 like

naar mijn bescheiden mening een sleeper, deze KQ

1 like

3 likes

Vanaf vandaag in het blauw te vinden, met gemengde gevoelens, want het blijft een prachtig horloge!

3 likes