Te koop King Seiko 5625-7041 Chronometer (geen ruil)
Een maand geleden op het forum aangeschaft. De KS is mooi, maar ik geef toch de voorkeur aan andere stukken in mijn collectie. De vorige koper heeft het horloge in 2023 van een handelaar overgenomen welke aangeeft dat de KS een beurt heeft gehad. Hij houdt iig goed de tijd bij, en ik heb tijdens het dragen of verstellen van de tijd/datum geen mankementen ondervonden.
De foto’s zijn genomen met een flinke dosis zonlicht, op de pols ziet de kast er qua draagsporen veel strakker uit. De wijzerplaat heeft m.i. iets bijzonders met een mooie champagne gloed en zachte brush, en heeft de tand des tijds mooi doorstaan.
Merk en model: King Seiko 5625-7041
Diameter: 37mm
Leeftijd: 1973
In bezit sinds: begin nov 2025, via HF
Conditie (krassen, werking etc): superstrakke staat voor z’n leeftijd.
Soort uurwerk en kaliber: caliber 5625
Prijs: 575 euro
Ter referentie op een (wat platte) 17,5cm pols
Onderstaande foto’s zijn van de vorige eigenaar (staat min of meer ongewijzigd).
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.