King Seiko 5626-7000 "Blocky" € 500

Deze prachtige KS nam ik in mei over van @Brodie en heb ik sindsdien regelmatig en met plezier gedragen. Nu wordt het tijd voor iets anders, al weet ik nog niet zo goed wat. Hoe dan ook, de Blocky mag door—ik zie dit horloge graag naar een actieve medeforummer gaan.

Merk en model Seiko 5626-7000
Diameter 36 mm
Leeftijd Rond 1970
In mijn bezit sinds Mei 2025, zie advertentie
Factuur/certificaat Nee
Doos/accessoires WYSIWYG. Wordt geleverd op de getoonde vintage band van Rios 1931 die ik van quick release pinnetjes heb voorzien. De LP waar het horloge op ligt wordt niet meegeleverd.
Verzenden/afhalen Kan allebei. Ik woon in het moeras tussen Rotterdam en Breda.
Conditie Mooie gedragen vintage conditie, zie foto’s. Voordat ik het horloge overnam was er een service aan verricht door een reputabel forumlid. Daarbij is ook een metalen quickset-tandwieltje geplaatst (het originele plastic ding is een bekend zwak punt van deze uurwerken). Ik heb er zelf een saffierglas van lapinist.com in gezet. Kortom, Blocky kan er weer even tegenaan.
Kaliber Seiko 5626 automaat (4 Hz)
Vraagprijs € 550

:white_check_mark: Ik verklaar hierbij dat ik het horloge voor een schappelijke € 449 heb gekocht en er vervolgens € 120 in heb geïnvesteerd.

:white_check_mark: Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

:white_check_mark: Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

26 likes

Upje.

Mocht je het je afvragen: ja, hij doet het ook uitstekend op suède.

En weet je wat, ik neem de verzendkosten voor mijn rekening.

11 likes

Nou, vooruit, 500 euro dan. Beter wordt het niet hoor. Koop dan!

1 like