ahhhh gaaf!
Mooi ook op echte pics.
ahhhh gaaf!
Mooi ook op echte pics.
Leuk event! Bedankt voor het delen.
Dat moet een schitterend event geweest zijn! Dank voor het delen!
Vandaag kleinigheidje als bedankje langs gebracht als dank , en meteen mijn vrouw ook de Vanac King Seiko’s laten zien.
Scheelde weinig of er ging er eentje mee naar huis….mijn enige punt is dat ik al genoeg heb en een horloge erbij kopen waarbij je je meteen afvraagt “wanneer moet ik die dan gaan dragen” is niet handig.
Ik laat het mooi even bezinken ![]()
![]()
Mijn favoriet is de versie met zilveren plaat, puur omdat je daarbij het relief op de wijzerplaat het beste en mooiste ziet.
Joost wat een mooi event! Jammer wat was ik er graag bij geweest! Ben een groot fan van de “grammar of Design” van Tanaka.
Je hebt ook een mooie collectie ![]()
![]()
Damn… Een event waar ik zeker bij had willen zijn met mijn zwakte voor de KS’jes… ![]()
Wanneer niet dan?! ![]()
Inspirerend verslag, dank ![]()
Mooi verslag, dank daarvoor. U boft maar ![]()
Bedankt voor het delen van de mooie fotos. Ziet er geslaagd uit!
Maar wie kan me in paar zinnen uitleggen wat het verschil is in positionering tussen KS en GS en Seiko?
Volgens ChatGPT is het oneerbiedig gezegd een opgeleukte Seiko…
Het begint kwa budget bij Seiko , daarna komt king Seiko en daarna krijg je Grand Seiko .
Maar er is ook tussen elk een overlap met uurwerken en ook afwerking etc …
In principe heeft chatgpt wel gelijk, het zijn alle drie horloge merken … van goedkoop tot duur en je kunt het opgeleukt noemen.
Maar het beste kun je dan een keertje naar een juwelier die ze alle drie verkoopt en gewoon naast elkaar bekijken.
Een seiko van €700,-
King seiko van €3400,-
En Grand Seiko van 7/8000,-
Het zijn alle drie prima horloges met andere afwerkingen en bij behorende prijs … en gelukkig in basis alle drie prima ![]()
Gaaf event zeg, leuk! En die nieuwe is echt wel gaaf ![]()